passen voor national parks

• Tyvon

Na ons bezoek aan Canada hebben we nog twee geldige passen voor de National Parks over die geldig zijn tot Mei 2009.

Aankoopprijs was $ 125 nu over te nemen voor € 30.

• noortje

Gaan we weer

Groetjes Noortje

• Marcel

Hallo,

Dit is je tweede poging om je passen kwijt te raken hier. Misschien heb je inmiddels door dat de mensen op dit forum niet zitten te wachten op personen die hun parkpas aanbieden.

Misschien een aanrader: plak het in je fotoalbum, ten eerste het bewijs dat je een natuurpark hebt bezocht in Canada en ten tweede het bewijs dat je hebt meegeholpen aan het behoud van de natuur in die parken.

En als dat niet is wat u wilt doen, verkoop je passen dan op een site die in ingesteld op verkoop van items (zoals marktplaats.nl), niet deze.

Dank U!

Met vriendelijke groeten

Marcel

Calgary

• noortje

Hoi

Heb je wel eens goed gekeken naar jou pas ????

Er staan prachtige af beeldingen op.

Bewaar hem hier in nederland krijg je nergens zo"n pas

Groetjes Noortje

• Cor

Ik kreeg zo'n pas voor het Vondelpark in Amsterdam.

Is over te nemen voor € 30,-

Cor

• noortje

Hoi Cor

Je hebt altijd baas boven baas .hi hi hi hi hi hi hi hi

Groetjes Noortje

• v. Lunteren

Beseft U wel, dat de opbrengst van deze pas geheel ten goede komt aan het behoud van ons mooie Vondelpark. U moest U schamen om ons kostbare erfgoed voor een dergelijke ramsj-prijs te verkwanselen!

• Cor

Oké ik maak er € 40,- van.

Cor

• v. Lunteren

Dan is 't goed!

• Ann B.

Dan zal ik ook nog eens in herhaling vallen:

Waarom plak je deze niet bij je foto's als herinnering? Ik vind het echt jammer dat mensen deze parkpas willen verder verkopen. Zo'n pas wordt namelijk verkocht voor een goed doel. Door deze pas aan te kopen draag je je steentje bij om deze prachtige nationale parken zuiver te houden, zo natuurlijk mogelijk te houden en om de natuur te beschermen. Ook zijn er de vele Visitor/Info Centrums boordevol met gratis informatie voor de toeristen die er komen. Niemand staat daar precies bij stil dat het heel wat kost om zo'n park te onderhouden voor alle toeristen die een hoop vuil achterlaten, de dieren eten geven (wat verboden is), de plantjes betrappelen, enzovoort.

Neem dit niet verkeerd op, dit is niet persoonlijk…maar ik denk dat er maar weinigen zijn die hier aan denken. Wij gaan regelmatig naar de Canadese Rocky Mountains en we kopen telkens ofwel een jaarpas ofwel betalen we gewoon de dagelijkse bijdrage, afhankelijk hoelang we er blijven. En we betalen dit met plezier! Als je deze pas verder verkoopt dan heeft de volgende persoon eigenlijk geen bijdrage gedaan aan deze prachtige parken om ze schoon te houden, maar wel aan diegene die de pas verkoopt. En wat is nou 125 CAD op zo'n reis die je waarschijnlijk een paar 1000 euro's gekost heeft?

Dit is mijn eigen mening en ik kan het gewoon niet laten om op zo'n post te reageren.

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)

PS: Hou deze pas bij als herinnering en weet dat je op die manier je steentje hebt bijgedragen!