passen voor national parks

• elsbeth weert

Het kan er bij mij gewoon niet in dat je 16.000 euro uitgeeft aan een vakantie in Canada (oke, we waren met z'n zessen, haal er voor mijn part een paar duizend vanaf) en dat je dan bij thuiskomst nog 30-35-40 euro terug probeert te krijgen door verkoop van die parkpas. Maar goed, allemaal nobelheid natuurlijk om die volgende reiziger te helpen, want op die 10-12.000 euro scheelt zo'n 30 euro toch een slok op een borrel, vergis je niet!!

• sandra

pompiedom

• Gerda

Hoi Tyvon,

Ben blij dat jij die van jouw nog hebt, wij hebben hem met onze stomme kop in de camper laten hangen en balen hier echt van, dit hoort toch bij een van je souvenirs uit Canada !!!

Plak hem dus snel in je foto-album en bewaar hem goed.

Groetjes Gerda

• v. Lunteren

Maar, Gerda, dan koop je die van Tyvon toch?

Twee vliegen in één klap; jij plakt die alsnog in het reisboek en Tyvon verdient zo een aanzienlijk deel van zijn vakantiebudget terug.

• Gerda

Nee dan gaat mijn voorkeur toch uit naar die van het vondelpark, wij gaan namelijk volgend jaar gewoon terug om een nieuwe te kopen ;-)

• Cor

Hoera klanten!!!

:)

Cor

• Gralu

Gerda als je graag de parkpas alsnog wil hebben ik heb er nog een voor jou, ik heb geen fotoplakboek om hem in te plakken, je mag hem gratis van mij overnemen, stuur even een mailtje naar gluby@concepts.nl met je adres gegevens en ik stuur hem naar je op.