emigreren..

• Monique

Marjolein en Beppie,

Op welke visumbasis gaan jullie naar Canada, en nog interessanter..wat gaan jullie er precies doen?

Groeten,

Monique

• Marjolein

Wij gaan op basis van skilled worker en wij gaan voor het federale programma.

Groetjes, Marjolein

• Monique

Marjolein, dat federale programma ken ik (nog ) niet.

En gaan jullie er dan heen met al oog op werk, of met een baanaanbod?

Monique

• Beppie

Sorry voor de late reactie,we waren even uit de “lucht ”.Mijn man gaat namens het bedrijf waar hij werkt,een verkoop kantoor beginnen in Vancouver.Ze hebben al veel klanten in Canada,maar nog geen vast verkoop kantoor,dus dit is een mooie gelegenheid om met ons 3tjes daar heen te gaan.

Gr beppie.Monique schreef:

>

> Marjolein, dat federale programma ken ik (nog ) niet.

> En gaan jullie er dan heen met al oog op werk, of met een

> baanaanbod?

>

> Monique

• Marjolein

Hoi Monique,

Je kan meedoen aan een PNP (Provincial Nominee Program) en aan het federale programma. Wij hebben bewust besloten om voor het federale programma te gaan omdat de keuze van woonplaats meer vrijblijvend is. Wij hebben geen joboffer, dit is nl. niet nodig als je meedoet aan het federale programma. Bij het PNP is dit afhankelijk van provincie tot provincie.

Wij hebben ons ingeschreven bij een bureau die ons helpt en begeleidt tijdens dit proces.

Als je nou heel veel vragen hebt is het misschien makkelijker om dit via de mail te doen, als je wilt. Ik merk het wel.

Groetjes, Marjolein