weer geboekt!!!!!!!!!!

• brigitte

zo net de reisovereenkomst binnen gekregen…..

we gaan 23 april 3 weken toeren in ontario!!!!

afgelopen april hebben we de west kant gehad en nu heel nieuwsgierig

naar de oostkant….

alleen daar hoor je veel minder over

we hebben een camper gehuurd zeker met 2 kleine kids van (dan 3 en 5 jaar)

echt ideaal. vooral het vuurtje stoken 's avonds vonden ze geweldig.

heb je dat in ontario ook op de campings????

trouwens als jullie nog leuke tips weten of dingen die je niet mag missen

ik hoor het graag van iedereen

nu is het weer aftellen geblazen…….1,2,3

grts brigitte

• Cor

Ja hoor ook in Ontario heb je op de campings van die vuurtonnen of vuurplaatsen.

Op elke plaats een.

Heb je best plezier van zo s'avonds eind april (zeker wat noordelijker in Ontario)

Veel plezier met de route uitstippelen.

Cor

• Ton

zeker weten, zie ook bv:

http://members.home.nl/truton/Pictures.html

• willem

hoi brigitte

bezoek zeker sudbury en het museum science north

is voor kinderen erg leuk daar ze daar een aantal zaken zelf kunnen ontdekken

zoek voor meer info city of sudbury en klik door naar official tourism and visitor information daar staat meer info over science north en zeker dinamic earth

veel plezier alvast

groetjes willem

• brigitte

bedankt voor de reacties, ga ik zeker opzoeken willem!!!!!

nu hoorde ik dat je met de camper toronto en ottowa niet binnen mag

is daar dan wel goeie parkeerplaatsen buiten de stad en trein of bus verbindingen???

welke dorpen of steden zijn echt de moeite waard om een bezoek aan

te brengen???

alvast bedankt

grts brigitte

• Bert B

Hallo Brigitte,

Afgelopen oktober zijn wij in Ontario geweest. Wij waren met 2 kinderen (baby van 5 maanden en dochter van 3 jaar) en hadden een 27' camper van Fraserway. Met campers van Fraserway mocht je niet Ottawa en Montreal in, maar wel Toronto. Het zou kunnen dat andere camperverhuurbedrijven andere regels hanteren, maar volgens mij mag je nog altijd Toronto in.

Wij zijn wel met de camper Toronto ingeweest, maar je loopt tegen het parkeerprobleem aan. Wij konden de camper uiteindelijk op een parkeerterrein vlakbij CN-tower parkeren. Voor 25 dollar per uur.

Ik weet niet hoe het in april is, maar in oktober moet je al wel van te voren bepalen welke campings nog open zijn. Van Fraserway kregen we wel een overzicht van campings mee, die tot 31 oktober nog open waren.

Een verslag van onze reis kan je hiervinden:

http://www.familie-besseling.nl/canada2007/default.htm

Veel plezier met de voorbereiding.

Bert

• Ton

Toronto hebben we als volgt bezocht:

Camper overnacht bij KOA, vandaar uit richting Toronto tot het metro station.

Van daaruit naar Toronto, je kunt even navragen waar het precies was bij KOA

Ottawa is ook een hele mooie stad en zeker een bezoek waard. Met de Grey line werden we gehaald en teruggebracht bij de KOA Ottawa. Geen gezoek naar een parkeerplek voor de camper.