Informatie

• Barbara

Hallo, mag ik mij even voor stellen? Mijn naam is Barbara, en heb dit prikbord sinds kort gevonden.

Mijn moeder die gisteren 74 is geworden heeft sinds 55 jaar weer contact met haar jeugdliefde haha.

Nu heeft hij haar uitgenodigd om bij hem te komen, en nu zou ik zo graag willen weten of er hier mensen zijn die in Bowser, Vancouver wonen.

Ze heeft inmiddels een vliegticket van de KLM en vertrekt op 1 oktober, misschien dat er meer mensen zijn die op die dag naar Canada gaan?

Alle informatie is welkom…..alvast heel erg bedankt.

Groetjes, Barbara

• Ann B.

Hoi Barbara,

Leuk voor je moeder zeg! Ik woon niet in Bowser, maar wel dichtbij Vancouver en vandaar dat Bowser mij niet direct bekend in de oren klonk. Ik zie nu dat het niet in Vancouver zelf ligt maar wel op Vancouver Island, dus je moeder zal eerst nog een trip met de ferry moeten doen om tot in Bowser te geraken. Maar dat wist je misschien wel al.

Als je moeder wat angst heeft voor de vlucht dan kan je eventueel naar KLM bellen en begeleiding voor haar aanvragen. Ze wachten je dan op aan de luchthaven en brengen je dan tot waar je moet zijn voor je vlucht en eens als ze in Vancouver aankomt staat daar ook iemand te wachten om haar te begeleiden. Het is maar een idee.

Veel succes ermee en wens je moeder een leuke trip toe!

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)

• Barbara

Hoi Ann,

Bedankt voor je reaktie, en je hebt gelijk, het is Vancouver Island. Een goed idee om de KLM te bellen, je hebt waarschijnlijk wel tussen de regels door gelezen dat ik best wel ongerust ben. Het is een hele reis en ze kent daar verder helemaal niemand. ;-)

Groetjes, Barbara

• Dream

Nog heel erg bedankt voor de tip Ann ;-)

Het reisbureau heeft het geregeld met de KLM, ze wordt inderdaad opgewacht op Schiphol en Vancouver. Ook de terugreis, en het heeft zowel haar als mij een rustiger gevoel gegeven :D:D

Groetjes, Barbara