bijna zover

• Eugene

Nog een uurtje of 8 en dan vertrek ik naar schiphol voor een welverdiende vakantie van 3 weken met een camper door west-canada.

Op de valreep nog een paar vragen:

Kan ik op Heathrow met euro's betalen bij restaurantjes e.d.?

Als ik goed gekeken heb zit er bij de camperuitrusting geen tafel en stoeltjes en kan ik die ter plaatse bijhuren…wat zijn ongeveer de kosten hiervan?

Dan weet ik het alvast.

Groetjes, Eugene

• karin

Helaas niet overal op Heathrow, meestal toch gewoon ponden; makkelijkste optie is je credit card!

Ik ben geen camper expert, maar mocht je niet kunnen huren zoek dan een Canadian Tyre of Walmart; een uitvouwbare stoel is tussen 10-20 CAD gekocht.

Meeste campings hebben overigens wel een picknick tafel. Ook op de camperplekken

• Ann B.

Hoi Eugene,

Geniet van jullie vakantie! Jullie gaan een hele week zon met temperaturen tussen de 20-25 graden tegemoet en hopelijk nog wat langer dan dat…als jullie naar Vancouver vliegen tenminste. Een goede vlucht toegewenst en geniet van jullie trip door West Canada!

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)

• fraenziott

Hoi Eugene,

Als ik het goed begrepen heb, huren jullie bij Cruise Canada. Daar zitten inderdaad geen stoelen / tafel bij de camperuitrusting. Stoelen kun je er wel bijhuren (prijs weet ik helaas niet meer precies). Een tafel zou je zelf moeten kopen. Maar dat is eigenlijk niet nodig, want de meeste campings hebben picknicktafels en banken. Dus eigenlijk ben je ook geen stoelen nodig, alhoewel dat soms wel handig is voor een korte pauze onderweg of als je op de camping even in het zonnetje of juist in de schaduw wilt gaan zitten. Picknicktafels laten zich namelijk maar moeilijk verplaatsen. Stoelen nieuw kopen is waarschijnlijk niet veel duurder dan huren, maar je zult ze dan aan het einde van de vakantie mee naar huis moeten nemen en dat vind ik minder handig.

Heel veel plezier in Canada! Groetjes,

Franziska

• Marjolein

Veel plezier!!!

• A B

Als ik je berichtje lees, ben je inmiddels al vertrokken.

Mocht je dit ondertussen nog lezen in Canada, dan wens ik je heel veel plezier, veel mooi weer, en heel erg veel mooie natuur, wildlife en fotografie plezier toe.

Een prachtig land waar je je bijna niet kan vervelen.

Nogmaals een fijne vakantie en we horen nadien wel hoe je het gehad hebt.

Groetjes van Agnes