Alternatieve therapie tegen IWWT-virus gevonden

• Ann B.

Inderdaad John, ik zit ook heel erg met dat virus…dus toch leuk dat er een adresje is in Nederland waar we altijd terecht kunnen moesten we problemen hebben tijdens onze vakantie in Europa! ;):D

Groetjes,

Ann :)

• Cees

Gister nog even in Lochem geweest. Ondanks het feit dat de keuken gesloten was, vonden we het erg leuk om even binnen te wippen. Berry en Yvonne, hartelijk dank voor de gastvrijheid.

Cees & Co

• Berry

Hoi Cees,

Graag gedaan.

Was hardstikke gezellig!

Groeten,

Berry & Yvonne

• Sophia

Ik ben binnenkort een weekje in Nederland, en Lochem is niet zo ver weg. Wat is het, een Canadees restaurant? MOET ik dan natuurlijk even proberen, eh :D

• Berry

altijd welkom!

Berry

• fraenziott

Inderdaad een Canadees restaurant Sophia. Omdat Berry hier geen reclame voor zijn eigen zaak mag maken, doen wij dat voor hem. Kijk maar op zijn website: www.mondani.nl

Daar vind je alle informatie over zijn restaurant.

Groetjes,

Franziska

• Berry

Hahahaha,ssssssssssstttttttttttttt.Als je dat nog een keer doet,vraag ik de volgende keer aan m'n neef of ie je een jaar vast houd in BC,maar wel met veel vrijheid! Zo herken je hem.

Hij komt nog wel is op mooie plekken waar geen burgers mogen komen,kan die je daar mooi rondleiden.Ik doe dat ook altijd met hem.

groetjes,

Berry

• fraenziott

Verklap het gelijk maar aan je neef Berry, want een jaar BC lijkt me nu echt geen straf!

• Sophia

haha leuk! nog een maandje geduld, en daarna kom ik een bliksembezoekje brengen aan mijn ouders, en laat hubby achter om op het huis en de katten te passen :P Ze wonen in Winterswijk, dus als het lukt komen we zeker richting Lochem… zo niet, dan kom ik volgende keer met m'n geliefde en dan mogen jullie je Engels oppoetsen :P