Canada-reis

• Rolf Kruger

Hoi Allemaal,

eind vorige week zijn we teruggekomen uit Canada waar we een camperreis van 4 weken hebben begeleid. De route was Vancouver-Hope-Vernon-Revelstoke-Banff-Jasper-Clearwater-Quesnel-Prince George-Smithers-Prince Rupert-Port Hardy-Campbell River-Tofino-Victoria-Vancouver.

Op www.kiwikruger.nl kan je onder “weblog” een verslag en foto's vinden van deze reis. Als je links op de Canada-knop drukt zie je verslagen van andere Canada-reizen,

Groetjes,

Rolf

• noortje

Hoi Rolf .

Bedank alvast voor de foto"s .Ik zal ze bekijken.

Groetjes Noortje

• Cor

Een prachtige site Rolf. Ik ben er een tijd mee zoet geweest om alles te bekijken.

Ook het gedeelte van Nieuw-Zeeland had mijn belangstelling. Ik ben er in de zestiger en zeventiger jaren er een paar keer geweest, het zuidereiland vond ik toen prachtig. Ja toen was ik vrijgezel en nu vind mijn vrouw het te lang vliegen en daarom hou ik me nu beperkt tot Canada. Hetgeen me ook zeer bekoord. Je kan niet alles hebben.

Bedankt voor het delen.

Groetjes Cor

• Rolf Kruger

Zou het haast vergeten: wie wil weten hoe het bakkertje uit Chemainus en zijn vrouw er uit zien moet ook even kijken :-)

• fraenziott

Hallo Rolf,

Ik had helaas nog geen tijd om jouw site uitgebreid te bekijken, maar zal dat de komende dagen heel zeker nog doen. Behalve Canada ben ik ook zeer geïnteresseerd in jullie verhalen over Australië, want daar gaan we waarschijnlijk volgend jaar naartoe.

Ik zag, dat jullie onder andere camperreizen van Wereldcontact begeleiden. Daarom mijn vraag: Zijn jullie toevallig ook op de reismarkt van 22 november in Bussum aanwezig? Wij zijn namelijk van plan daar naartoe te gaan, om hopelijk nog wat tips en trucs over Oz op te doen en ervaringen met andere reizigers uit te wisselen. Zou leuk zijn, als we jullie daar ook zouden zien.

Groetjes,

Franziska

• Rolf Kruger

Hoi Franziska,

niet geheel toevallig staan we daar inderdaad ook dus dat komt helemaal goed :-) We staan in de Downunder-zaal met informatie over Nieuw-Zeeland en Australie. We begeleiden in januari 2009 een reis naar Nieuw-Zeeland en in 2010 eentje naar Australie, allebei voor Travelhome, waar we ook reizen voor begeleiden (als hobby, daarnaast hebben we nog “gewoon” werk).

Leuk om jullie de 22ste te ontmoeten, kom op tijd want het is altijd heel druk maar erg gezellig,

Groetjes,

Rolf

• Rolf Kruger

Hoi Cor,

sorry dat we zoveel tijd van je in beslag hebben genomen ;-) Wat betreft dat verre vliegen naar Nieuw-Zeeland: jullie zouden eventueel kunnen overwegen om een tussenstop in Azië in te bouwen, veel mensen doen dat.

We hebben zelfs een keer een tussenstop in Canada gemaakt toen we via Amerika vlogen. Mocht je een keer Nieuwzeelandse sfeer willen snuiven, Franziska had het er al even over, 22 november is de jaarlijkse Najaarsbeurs van Wereldcontact in het Spant in Bussum (gratis):

http://www.wereldcontact.nl/Default.aspx?tabid=550&S01_Det_999=639&S01_Page_999=1&S01_Return=%2fDefault.aspx%3ftabid%3d382%26language%3dnl-NL

Als de link niet werkt: www.wereldcontact.nl en dan kijken onder het kopje “agenda”. En uiteraard staan er ook veel mensen met info over Canada en zijn er dia-presentaties,

Groetjes,

Rolf

• Cor

Beste Rolf,

om eerlijk te zijn was het geen straf om zoveel tijd door te brengen op je site.

Singapore zou inderdaad voor een paar dagen een mooie tussenstop zijn om te kijken hoeveel er veranderd is in dertig jaar. Toendertijd kon ik de plaats als mijn broekzak, maar dat zal wel veel veranderd zijn.

Misschien kom ik wel naar de presentatie in Boxmeer op 9 oktober (ik meld me dan nog wel aan)

• fraenziott

We zullen er op tijd zijn. We zijn trouwens al een paar keer eerder naar de najaarsreismarkt geweest en kennen dus de drukte.Tot 22 november dan!

Groetjes,

Franziska