Hi,
Ik ben op zoek naar een autoverhuur bedrijf waar ik de auto op kan halen in Banff en af kan leveren in Whistler.
Iemand enig idee? Ik krijg het niet gevonden.
Hallo,
Ik denk ook niet dat zo'n bedrijf gaat vinden. Tussen de grote steden kan het vaak wel, maar volgens mij niet tussen deze kleinere plaatsen. Het zal niet zo vaak voorkomen dat iemand z'n vakantie begint in Banff en in Whistler eindigd. Maar wie weet kan het, als je flink extra betaald. Ze willen vast wel iemand inhuren die de auto weer ophaalt. Maar dat zal dan wel betaaldt moeten worden. Veel succes.
Ties
Thanks.
Avis had ik inderdaad al gevonden. Wanneer ik echter de data invul, 24 Maart - 9 Feb. krijg ik een melding dat er geen auto's beschikbaar zijn. Mailtje gestuurd en antwoord gekregen dat het niet mogelijk is om in Whistler af te leveren.
Bij budget cars heb ik geen mogelijkheid om een andere locatie voor aflevering te kiezen, maar ik kan eens proberen te informeren via mail
Ik geloof dat je deze vraag al een keer een paar maanden geleden gesteld hebt (of iemand anders). Zoals je merkt zal dat moeilijk gaan en ik begrijp dat je waarschijnlijk in Calgary aankomt en weer vanuit Vancouver vertrekt maar dat je misschien een paar dagen (of weken) in Banff wil verblijven zonder auto en hetzelfde in Whistler. Nu moet je ook vanaf Calgary naar Banff toe met de bus (ik vond op internet dat dit $ 44,- p.p. kost) Is het dan geen idee om met de bus om te keren en een auto te huren in Calgary en in te leveren in Vancouver? (voor Whistler en Vancouver geldt hetzelfde. Beiden afstanden zijn ± 125 km)
Ook mogelijk is het om vanuit Banff te liften naar Calgary, de auto daar op te halen, de bagage op te pikken in Banff en dan verder. Als je met meerderen bent hoeft een persoon dat te doen (strooitjes trekken ) en hetzelfde geldt dan weer voor Whisler - Vancouver.
Groetjes Cor
Via internet is het niet mogelijk Banff als pick-up en Whistler als drop-off te reserveren.
Wij hebben ooit eens iets soortgelijks aan de hand gehad in Ontario. Wel lang geleden inmiddels(1992), maar hebben het toen via bemiddeling van Avis - Nederland toch voor elkaar gekregen. Misschien het proberen waard?
Overigens is het bij zowel Avis als Budget wèl mogelijk Banff - Vancouver te reserveren. Budget is daarbij een stuk voordeliger.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?