Foto's Vancouver e.o.

• Jola

Is alweer een weekje of twee dat ik terug ben van een bezoek terug aan Vancouver, na mijn work & travel leventje daar van vorig jaar. Dit keer mijn nieuwe camera eens kunnen testen en wilde, net zoals anderen, hier nog een paar foto's delen.

De rest is te vinden in mijn fotoalbum op:

http://canadajola.myphotoalbum.com/view_album.php?set_albumName=album304

• Jola

En weer lukt het me niet om foto's te uploaden… Iemand een tip hoe ik het nu wel voor elkaar krijg? Sorry!

• Cor

test voor Jola

cor

• Cor

Gelukt zoals je ziet met je trein, maar nu het goed omschrijven.

Je pakt een van je albums zeg die van die spaarvarken uit Seattle.

Je klikt mij (sorry het varken) aan. Dan zie je aan de rechterkantlijn “more ways to share” klik dit aan dan aanklikken “link on other sites” Op de pagina die nu opent klik je op link onder de foto van de baby in de wandelwagentje Specific Photo

“select photo & get code” Dan selecteer je de foto in die geval de varken en hierna selecteer en kopieer je de code van Bulletin Board Code: Insert the photo into Forums & Bulletin boards Copied to your clipboard en als je deze code kopieer en hier plaats zie je als het bericht later weer opend de foto

Het moet sneller kunnen n.l. om direct naar “select photo & get code” te komen, maar dan moet ik verder zoeken. Ik ken dit fotoalbum niet

Groetjes Cor

• Jola

Dank je Cor, hier even een eerste poging :o)

• Jola

Tug boat in Coal Harbour

BC Place

Coal Harbour reflections

Burrard & Georgia

English Bay

Canucks

Maple Leafs

Seattle, 1st Avenue

Lime Killn State Park Lighthouse, San Juan Island

Campfire smoke

• noortje

Mooie foto"s Jola.Danl je wel dat wij ze mochten zien

Groetjes Noortje

• Berry

Nou das dan geweldig gelukt! En de foto's zijn ook nog mooi!

Groetjes,

Berry