Maria

• Gralu

Beste Maria, het laatste bericht wat ik op dit prikbord heb gezet was toen je terug kwam van je vakantie in Oost Canada, dit had toen betrekking op de ouderen die campings beheren maar dit terzijde.

Ik heb sinds dien ook niet weer op dit prikbord gekeken, en vanavond denk ik laat ik eens even weer een blik werpen op dit prikbord.

En wat zie ik tot mijn grote verbazing dat mijn naam Gralu wordt gebruikt om jou aan te vallen met allerlei opmerkingen waar ik niets mee van doen heb, ik heb in het verleden ook wel eens wat gezegd over jou maar ik denk niet in die mate wat deze nep Gralu schrijft.

Maria ik hoop dat je mijn verhaal geloofd, je kan het n.l. ook controleren want bij de nep Gralu staat als provider speed/planet en ik heb als provider hier in Rijssen Concepts/ICT

En voor de nep Gralu als je niet wat leukers weet dan dit soort geintjes hoor je hier op het prikbord niet thuis.

• Maria

Gralu geloof jouw bericht, op veel PB,en zwerft ene Jan rond

jan (—.speed.planet.nl).

Op PB Amerika heeft een Anne- Marie uitgevogeld dat die Jan op 40 st PB,en actief is met wisselende namen.

Ik vindt overigens dat de Webmaster hierin een rol kan spelen, deze kan de IP nummers vergelijken.

No hard feelings Maria (*_*)

• Ann B.

Hallo Maria,

Ik zou eigenlijk ook even sorry willen zeggen omdat ik vind dat ik toch iets te grof geweest ben. Het was zo helemaal niet bedoelt…ik zal zeker een slechte dag gehad hebben en dat was net dat ietsje teveel negatiefs…mijn excuses!

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)

• Maria

okido een mooi weekend gewenst :) Maria

• Gralu

Dank je Maria, ik was van plan om niet meer te reageren op dit prikbord maar naar aanleiding van mijn reactie op de nep Gralu moet ik helaas wel reageren, maar dit is dan ook mijn allerlaatste Canada prikbord bericht, dus als er nog meer Gralu,s actief zijn na dit bericht dan ben ik het niet.

De reden dat ik niet meer reageer is dat ik niet besmet ben met het Canada virus alhoewel ik afgelopen zomer een prachtige Canadareis heb gehad ( www.gralu.nl)

Ik ben n.l. mijn hele leven al besmet met het Ierland virus en kijk dan ook elke dag even op dit prikbord, is heel anders dan het Canada prikbord, minder druk en vaak alleen maar info die gevraagd wordt.

Ik heb een jaar het Canada prikbord gevolgd m.b.t. mijn voorbereiding van onze reis naar Canada, hier heb ik zo links en rechts wel eens opmerkingen gemaakt waar ik achteraf spijt van heb Maria, hiervoor mijn welgemeende excuses, en ook Ada heb ik geloof ik wel eens op haar tenen getrapt, ook sorry Ada.

Volgend jaar ga ik weer naar Ierland en zal nog wel eens een keertje zo links en rechts op dit prikbord kijken maar reageren doe ik niet meer.

Allemaal veel succes met het prachtige Canada.

• Maria

Gralu inhoudelijk ben ik het met je eens, Ierland is heel mooi met ook veel muggen LOL veel plezier verder

• Ada

Hallo Gralu,

Voor het geval je nog wel een keertje kijkt, ik waardeer je opmerkingen zeer. In mijn herinnering heb je mij echter niet persoonlijk op mijn tenen getrapt hoor, maar was ik degene die vond dat jij te onbehouwen reageerde. Of een vuurtje opstookte waar dat net een beetje was gaan liggen. In elk geval, sportief van je dat je er op terugkomt, no hard feelings van mijn kant. En Ierland, dat lijkt mij ook een geweldig land om eens een keer te bezoeken. Alleen dat links rijden hè, dat ziet mijn man niet zo zitten. Veel plezier volgend jaar in Ierland.

Groetjes van Ada

• Cor

Ondanks wat er is voorgevallen ben ik blij dat je toch genoten hebt van je Canadese reis en geen enge ziekte hebt opgelopen, dat heb je blijkbaar in Ierland gedaan (virus).

Een prachtige website en heel mooie foto's, wilde dat ik ze eerder had gezien.

Het ga je goed en veel plezier in Rijsen en Ierland.

Cor

• Berry

Hoi Ann,

Als je iemand je verontschuldig aanbied is dat je goedrecht,dat doe je meestal ook als die persoon iets verkeerd over je zegt,het later niet zo bedoeld heeft.

Tegenwoordig is het zo makkelijk op prikborden,forums,of via MSN iemand compleet anoniem af te branden.Ik vind diegene dat doet,dat persoonlijk recht in je gezicht moet zeggen.

Wat ik erg jammer vind,is dat Franziska een positief berichtje over ons schreef,en vervolgens door Maria met de volgende woorden sarcastisch werd beantwoord:

Ligt Lochem in de achterhoek van Alaska,en dat vermijd je toch als nuchtere

hollanders!

Daar begon het eigenlijk mee,ik heb het zelfs licht opgepakt,en met wat humor afgedaan.Maar eigenlijk vind ik het een diep trieste opmerking.Ik hoop maar dat Maria dan ook maar een trieste dag heeft gehad,misschien komt ze me dat persoonlijk nog even toelichten,waarom je ons moet vermijden!

Maar ja,das mijn mening.

Berry(lolbroek uit Lochem)

• Trix

Als nuchtere Hollanders zou je gek zijn om Lochem en jullie te vermijden. Wij zijn ook een keer op doorreis bij jullie geweest, voor onze 1e maal naar Canada, en hebben genoten bij jullie. Wij hebben heel gezellig met Yvonne zitten kletsen en hebben nog wat info over Canada bij jullie vandaan mee gekregen. Het is dat het z'n eind rijden is bij ons vandaan, maar anders zouden wij vaker langs gaan. Wij kunnen het in ieder geval iedereen aanbevelen en zouden zeggen dat je gek was als je een restaurant waar je zo lekker kunt eten zou mijden. Ongeacht de plaats waar het ligt. Je krijgt echt het Canada gevoel bij jullie. Nog bedankt daarvoor.

Groetjes, Trix