Beste mensen,
Op 2 september heb ik een vraag op dit prikbord geplaatst over ons dilemma tussen het huren van een vakantiehuisjes of camper. We hebben besloten om voor een vaantiehuisje te gaan.
Van Lunteren heeft ons toen een aantal websites gegeven en die heb ik bekeken. Daar staan erg mooie huizen op, veelal (denk ik) van particulieren.
Wij hebben nog nooit een vakantiehuis via Internet gereserveerd, maar je hoort wel eens verhalen…… . Hoe weet ik (bijna) zeker dat ik niet voor onaangename verrassingen kom te staan?
Bij het Whitepoint resort hebben we informatie gevraagd. We staan daar nu op een wachtlijst, men geeft ons eind augustus niet veel kans, omdat vaste gasten voorgaan en het in die periode daar erg druk is.
We hebben via een reisbureau informatie gevraagd, maar vakantiewoningen in Nova Scotia zitten niet in hun pakket.
Kan iemand ons een vertrouwd (mail)adres geven voor het huren van een huis, cottage of lodge in of vlakbij een stad, resort o.i.d. voor een gezin van 5 volwassenen? Eind augustus begin september 2009.
Liefst 1 week rond Halifax of in Anapolis valley en 1 week rond Baddeck.
Met vriendelijke groet,
Gerda