Hallo wie kan mij vertellen of je het tax geld terug kan krijgen van alles wat we in Canada hebben gekocht.
We hebben overal gevraagd maar niemand kon ons antwoord geven.
Ja dat we het op internet op moesten zoeken.
met vr gr Mariet
Ja Canada wordt veel te duur als je je tax al niet terugkrijgt en je parkpas aan de straatstenen niet kwijt raakt
Maar verkijk je niet op Frankrijk ;-) Las op een ander forum dat er eentje 't bonnetje van de HyperU naast die van Appie had gezet en er toen achterkwam dat Frankrijk veeeeeeeeel duurder was.
Hoop niet dat dat een trend wordt want dan krijgen we hier ook nog daat de boodschappen van de Safeway vergeleken met Appie :-( En vragen ze vast ook of er een Lidl of Aldi zit………….
Zitten jullie hier op dit Forum alleen te kijken of je mensen af te zijken of om te helpen! Wat een stelletje zielepieten zeg! Of uh….. hoop je dat veel mensen je gezwets lezen! Lang leve dit Forum, zal snel ter ziele zijn neem ik aan, met zo'n stel zielepoten!
En voor die zielepoten, niet de groeten!
Ikal
helemaal eens met jaap en lkal. ik ben actief op een ander landen pb waar ook af en toe de vlam in de pan schiet en vond dat het er hier altijd zo aardig en behulpzaam aan toe ging. maar de laatste maanden komen er eigenschappen boven drijven die de canadese gemoedelijkheid en verdraagsaamheid niet uitdragen.
grts
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?