Favoriete plek en / of ervaring?

• noortje

Hallo allemaal.

De plek die ik mooi vind is het Wells gray park ik heb me verdiept in het leven

van mensen die daar gewoondhebben in de jaren 39 tot heden .Ik neem mijn

petje ervoor af ,want ik denk dat we wel erg verwend zijn want ik weet niet of ik

het zou kunnen. Het is verder een prachtig park wij zijn er nu al 4keer geweest

hebben altijd veel beren gezien daar.Als ik daar ben ,is het net of ik thuis kom

Ikheb mijn hart daar verloren dus ik wil als het kan ieder jaar terug om het te

zoeken.Ik heb gewoon iets met dit park.

ik weet helaas niet hoe ik foto"s erbij moet zetten want mijn kennis van de

computer is minimaal

Groetjes Noortje

ps .Als iemand een foto heeft van het Wells Gray park zet hem er svp op.

• John

Hoi Noortje,

hierbij een foto van Wells Gray, de foto is genomen in juni 2008.

Ook wij hebben zwarte beren gezien in dit park. Helaas lag er nog teveel sneeuw om een aantal wandelingen te kunnen maken, volgende keer beter.

Inderdaad een erg mooi park.

Groetjes,

John.

• noortje

Hoi John.

Bedankt voor de foto van Helmcken Falls,hij blijft prachtig.

Groetjes Noortje

• John

Hey Cor,

tsja, dat oponthoud valt onder het ‘kopje’: onvoorziene zaken.

Maar inderdaad, het was een erg leuke dag. Hieronder een foto van de Rough Skin Newt (salamander) welke we onderweg tegen kwamen. Het meest giftige diertje van BC (als je 'm op zou eten, 1/13 deel is reeds dodelijk voor een volwassen mens :-().

We eten nog steeds van jullie drop (en van die van vele anderen :-)), heerlijk!

Groetjes,

John.

• willem

hoi allemaal

ook ik heb een favoriete plaats, en dat is er eentje waar de meeste mensen doorheen rijden en dan weer snel vergeten.een heel klein plaatsje ergens in ontario gebouwt om de highway en de spoorwegen ergens tussen sault ste marie en thunder bay.het heeft maar 1000 inwoners en het worden er snel minder als gevolg van het weg trekken van mensen en de vergrijzing en heel erg weinig werk.

schreiber is de naam en het ligt midden in de natuur op de top van lake superior.

vriendelijk, gemoedelijk en vooral gastvrij.ik kom hier nu vier jaar en blijf het doen zolang als het kan en hoop er ooit in de toekomst mijn eigen huisje te hebben zodat ik er kan gaan wonen als ik met pensioen ga. het is geen rockies maar het heeft zijn eigen heuvels en riviertjes en meertjes en hikingtrails, z'n eigen kleuren in de natuur en genoeg zwarte beren die ook het dorp inkomen om te zorgen dat je allert blijft maar bovenal voel ik me er thuis. helaas kan ik er geen foto van plaatsen omdat ik geen idee heb hoe het moet, maar ik kan iedereen aanraden om er eens heen te gaan en er een paar dagen te verblijven en te praten met de loale bevolking om te weten wat er in de omgeving allemaal te doen is.

dus niet allemaal te gelijk naar SCHREIBER ONTARIO maar ga wel en zeker in de herfst als de fallcolours bezit nemen van de omgeving.

willem

• Cor

Hoi Willem,

Ja waarom iemand van een speciale plaats , plek of omgeving houdt is moeilijk uit te leggen dat is een persoonlijk gevoel.

Ik wist ook niet waar Schreider lag totdat ik het opzocht op de kaart en dacht verrek daar ben ik ook doorgereden.

Hoe je foto's plaats op dit prikbord en ik 2 maanden geleden al een paar keer uitgelegd voor verschillende albums ( de foto moet eerst op internet staan) .

Als je er niet uitkomt geef je maar een seintje.

Hier een paar foto's van Schreiber (geplukt van internet)

Groetjes Cor

• chris

dan zullen wij er ook nog een paar foto`s bij doen

ook van wells gray

Groetjes chris

• noortje

Hoi Chris.

Bedankt voor de foto"s van Wells Gray park

Groetjes Noortje

• Trix

Hoi Noortje,

Ook wij zijn in mei dit jaar in Wells Gray Park geweest. Ver konden we er niet in vanwege alle sneeuw die er nog lag maar wel zijn we bij Helmckens Fall geweest.

Wij hebben hier ook genoten van al het mooie wat we zagen. Ik probeer een foto hierbij te plaatsen maar het is de eerste keer dus ik weet niet of het lukt.

photobucket.com/

Nu maar even kijken of het gelukt is.

Groetjes, Trix

• Trix

herkansing hoop ik

photobucket.com/