Hoop dat het nu wel lukt.
Inderdaad Ada, het was echt een heel speciale ervaring! Maar het was ook absoluut schitterend weer: tot aan de Rockies toe was het hele bergpanorama te zien. Bovendien krijg je gedeeltes van het park te zien, waar bijna nooit iemand komt, omdat er geen wegen naartoe leiden.
Ik was eerst een beetje aan het twijfelen over die rondvlucht, want het is nogal een dure grap. Maar op een dag als deze is de vlucht zijn geld dubbel en dwars waard. We hebben genoten!
Dus als je de gelegenheid krijgt en het is mooi weer, zeker doen!
Groetjes,
Franziska
Beste Markro,
Ik zie dat je Photobucket gebruikt, dan moet het gewoon lukken als je de img code gebruikt (htlm code kan ook). Ik weet niet wat er mis is gegaan maar heb je de code soms via - via gekopieerd als ik via die code (wat vogelen) het probeer krijg ik de mededeling dat die foto niet meer aanwezig is.
Hier onder een een foto van photobucket via de img code
Groetjes Cor
Hier nog twee foto's die door mij afgelopen mei gemaakt zijn. Deze beer had wel interesse in de kijkers. Hij kwam naar de auto toe en ging er tegeop staan. Ik had net op tijd mijn raampje dicht. 20 cm. naast je hoofd is wel HEEL dichtbij hoor. Ondanks de groothoek op mijn toestel toch maar een klein stuk van de kop erop.
Nu maar kijken of het lukt om ze te plaatsen.
Groetjes, Trix
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?