Favoriete plek en / of ervaring?

• Trix

Hoop dat het nu wel lukt.

• noortje

Hoi Trix.

Als je ooit nog eens in Wells Gray park komt moet je ook het boek

exploring Wells Gray park van Roland Neave eens lezen dan lees je wat er allemaal gebeurd is in het park. En bedankt voor de foto.

Groetjes Noortje

• fraenziott

Zal er ook nog een foto van Wells Gray plaatsen. Ik ben inmiddels al 3 keer in dit prachtige park geweest en heb hem de laatste keer ook nog uit een ander perspectief bekeken, namelijk uit de lucht. Het was in een woord SCHITTEREND!

Groetjes,

Franziska

• Ada

Dat is nog eens leuk Franziska, een foto vanuit de lucht. Weer eens een heel ander perspectief. Moet een ongelooflijke mooie ervaring zijn geweest.

Groetjes, Ada

• fraenziott

Inderdaad Ada, het was echt een heel speciale ervaring! Maar het was ook absoluut schitterend weer: tot aan de Rockies toe was het hele bergpanorama te zien. Bovendien krijg je gedeeltes van het park te zien, waar bijna nooit iemand komt, omdat er geen wegen naartoe leiden.

Ik was eerst een beetje aan het twijfelen over die rondvlucht, want het is nogal een dure grap. Maar op een dag als deze is de vlucht zijn geld dubbel en dwars waard. We hebben genoten!

Dus als je de gelegenheid krijgt en het is mooi weer, zeker doen!

Groetjes,

Franziska

• markro

Hopelijk heb ik de juiste codes gebruikt voor het plaatsen van foto’s.

Een paar foto’s van ons bezoek afgelopen september aan Wells Gray Provincial Park:

Voor het jonge gras had de beer meer interesse, dan voor de bezoekers.

Prachtige kleuren in de bossen.

Springende zalmen bij Bailey’s Chute.

• markro

Dus niet de juiste codes. Toch heb ik de opgave, zoals in de FAQ gebruikt.

Voorbeeld:

Voor het jonge gras had de beer meer interesse, dan voor de bezoekers.

Kan iemand een voorbeeld geven van hoe het wel moet a.u.b.?

• markro

Ja, beetje dom, zo werkt het natuurlijk niet.

Zal de door mij gebruikte code nogmaals plaatsen, maar heb i.p.v. aan het begin de < de [ geplaatst:

• Cor

Beste Markro,

Ik zie dat je Photobucket gebruikt, dan moet het gewoon lukken als je de img code gebruikt (htlm code kan ook). Ik weet niet wat er mis is gegaan maar heb je de code soms via - via gekopieerd als ik via die code (wat vogelen) het probeer krijg ik de mededeling dat die foto niet meer aanwezig is.

Hier onder een een foto van photobucket via de img code

Groetjes Cor

• Trix

Hier nog twee foto's die door mij afgelopen mei gemaakt zijn. Deze beer had wel interesse in de kijkers. Hij kwam naar de auto toe en ging er tegeop staan. Ik had net op tijd mijn raampje dicht. 20 cm. naast je hoofd is wel HEEL dichtbij hoor. Ondanks de groothoek op mijn toestel toch maar een klein stuk van de kop erop.

Nu maar kijken of het lukt om ze te plaatsen.

Groetjes, Trix