Herfst kleurtjes en avond kleurtjes in Vancouver...Foto serie!

• Jola

Wow, wat een plaatjes weer zeg! Is wel wat anders dan hier in Dusseldorf… Grmpf… Erg goede camera! Vooral de kwaliteit van de night shots!! Wow!! Of heb je die erg moeten bewerken? Groetjes naar Vancouver

• Ann B.

Hallo Jola,

Voor de nacht foto's bewerk ik absoluut niets…enkel kleiner maken en een kader er omheen. De rest van de foto's hebben ook niet veel werk nodig gehad, ik heb hier en daar wat meer contrast bijgevoegd om de kleuren wat meer laten uit te komen, maar verder niets aan gedaan. De kwaliteit van mijn nieuwe camera is super…zelfs op groot formaat is alles erg mooi en in detail. Dit zal wel komen door het feit dat het een spiegelreflex camera is. De lenzen zorgen echt voor mooiere gedetailleerde foto's.

Groetjes,

Ann :)

• Ann B.

DANK JE WEL aan iedereen voor de super leuke reacties! :D:D Dat stel ik heel erg op prijs.

Groetjes,

Ann :)

• markro

Prachtige fotoserie.

Dank voor het laten meegenieten.

• Pieter

Mooie foto's, dankzij de fotograaf en de Sony A200 (in die volgorde, dunkt mij). Inderdaad een fraaie camera. Je hebt gelukkig minder (of wellicht geen) contrast en kleurverzadiging toegepast dan wat je met jouw oude toestel vaak deed. Prima resultaat! Over leuk om de plekken te zien waar ik zelf vorig jaar heb rondgelopen.

Pieter