Heeft iemand ervaring met stopovers tijdens een vlucht?
Bijvoorbeeld tijdens de vlucht van A'dam naar Halifax met een overstap in New York.
Met vriendelijke groet,
Hallo Joyce,
Ik weet niet precies wat je wilt weten? Hoe duur en hoe lang je stopover mag duren kan het reisbureau je vertellen. Niet veel langer dan een paar dagen in elk geval. Dat is afhankelijk van de maatschappij waarmee je vliegt etc.
De laatste keer dat wij naar Canada gingen (2006) vlogen wij van Amsterdam naar Calgary - via Londen - en maakten een stopover in Toronto. Wij kwamen daar op een dinsdagavond aan en vlogen de zaterdag er na door naar Calgary. We vlogen toen met Air Canada en wilden familie in het oosten bezoeken voordat we doorvlogen naar Calgary. Prima geregeld allemaal en we moesten daar geloof ik ongeveer € 65,- pp extra voor betalen.
Volgend jaar vliegen we met Iceland Air via Reykjavic naar Halifax en hebben op IJsland een stopover van drie dagen gepland. Dit keer hoeven we daar niets extra voor te betalen en wij vonden het een prachtige gelegenheid iets van IJsland te zien. Het breekt je reis een beetje en je kunt op die manier e.e.a. combineren. Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel.
Groetjes van Ada
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?