Wat zijn de vluchten duur!!

• joyce

We willen deze zomer 3 weken met de kinderen naar Halifax op familiebezoek met stopover in New York. Eigenlijk “wilden” want 1000 euro per persoon is wel erg veel geld….

En dan alleen maar het vliegen, de rest komt er ook nog bij.

Wat is jullie ervaring??

groetjes

• noortje

Hoi Joyce

Wij vliegen club class met air transit voor ongeveer 925 p.p dus gewoon kost volgens ons minde

Groetjes Noortje

• Jola

Ik had zelf met wat data gekeken om van Dusseldorf - New York - Seattle te vliegen en dan terug vanuit Vancouver naar Dusseldorf… Was met sites zoals bijv. ebookers en expedia nog geen 800 euro. Dus ik zou zeggen, goed zoeken en je zult vinden!

• louisa

De vluchten zijn voor 2009 een stuk duurder dan dit jaar is mijn ervaring.

Alle toeslagen zijn 2 x zo duur geworden.

• Danielle

las van de week dat KLM de brandstoftoeslag verlaagd heeft

• Mera

Wij vliegen via Reykjavik, dus wel een andere route, maar wel veel goedkoper! De vlucht heb ik wel al 2 maanden geleden (ongeveer) geregeld en toen kon ik ook vluchten vinden van rond de 650 euro via New York. Tip is om gewoon alle sites af te speuren niet alleen de cheaptickets enzo maar ook van de maatschappijen en vliegvelden zelf. En als het mogelijk is met de data ‘spelen’ een net iets ander schema kan soms honderden euro's schelen….

Succes!

• philippe

Joyce,

t'ja Joyce ook ik wilde volgend jaar naar Canada maar ik schrok ook van de prijze

Toen we de laatste keer gingen (2005) was het nog heel betaalbaar ( 550€).

• philippe

Joyce,

Het alternatief voor volgend jaar is Noorwegen ipv Canada.

Misschien vinden we daar een stukje Canada terug wat natuur betreft.

groetjes

philippe

• alex

noorwegen kan ik je zeker aanraden en ja het heeft wat weg van canada.

wij gaan er volgende zomer voor de tweede keer heen.

de eerste keer is het ons er ontzettend goed bevallen.

echt een aanrader

• joyce

alex schreef:

>

> noorwegen kan ik je zeker aanraden en ja het heeft wat weg

> van canada.

> wij gaan er volgende zomer voor de tweede keer heen.

> de eerste keer is het ons er ontzettend goed bevallen.

> echt een aanrader

Hey Alex,

Misschien volgend jaar. Maar ik zal bij de familie een balletje opwerpen. Kunnen ze gaan verhuizen van Nova Scotia naar Noorwegen :)

Ik heb nu een exelsheet met allerlei maatschappijen en hun prijzen gemaakt met mogelijkheden op 3 dagen variatie, nearest airport op 150 miles, en stops. Icelandair is de goedkoopste met 4.546,80 EUR voor 5 volwassenen.

Vraag me af of die prijzen nog lager worden in het jaar.

groetjes en bedankt voor jullie reactie heb je nog tips, laat het me svp weten!