OP welke foto, Cor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (lol)
Maakt nu niet meer uit Berry. Op ons motel terrein zijn wij nu de enigen die het horen, dus dat is niet spannend.
Vorig jaar is mijn eega, Carlien, begonnen met het introduceren en dus organiseren van een nieuwjaars feest voor de community. Daarbij was ook vuurwerk geregeld samen met de mortieren die nodig zijn om het spul de lucht in te jagen. Was toen erg goed ontvangen, dus dit jaar doen we het weer dunnetjes over.
De overheerlijke Saskatchewanese mosterd hoopt 2 December in Nederland te arriveren. (Dit begreep ik uit de fax die we ontvingen)
Groet,
Cees
@ Berry, ziet er echt gaaf uit!! Verheug me al op mijn eerste kerst in Canada om mijn huis zo te pimpen!
@Annie, ik zou zeker gaan. Nova Scotia met name vond ik bijzonder gaaf om te zien. En inderdaad de dingetjes die mensen beschrijven in Halifax zijn gewoon leuk. Maar er zijn vast leuke outdooractiviteiten daar die je in Limburg niet kunt doen (als echte Limburger weet ik dat je in Limburg bijna alles kunt doen)
Zelf vind ik dat elk seizoen z'n charme heeft. Wij waren begin mei in New Brunswick en Nova Scotia en ondanks dat het toen nog niet groen was aan de bomen heb ik genoten.
Wij gaan half december naar Ontario, ook niet het meest geschikte seizoen, maar ach, al die sneeuw lijkt me ook eens gaaf om mee te maken.
Fijne vakantie in elk geval!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?