Outfitter en lesgeven.

• Sarah

Hoi,

graag zou ik advies willen hebben over wonen en werken in BC.

Mijn man is Frans-Canadees, ik ben Nederlandse. We wonen sinds 2 jaar in Quebec, maar willen in juni 2009 naar het westen verhuizen.

Kort profiel:

Eric (27) studeert momenteel in Wildlife & Natuurbescherming, spreekt engels en frans en zou graag bij een Outfitter of voor een National Park werken.

Zelf (31) heb ik 5 jaar lesgegeven (l.o., wiskunde) op een middelbare school in Utrecht en spreek naast nederlands; engels, duits en frans.

Als je tips hebt over een bepaald gebied, werk, contacten, anything….alvast bedankt!

Groetjes, Sarah

• Sarah

Dank je, Cees.

Ben de site aan het rondneuzen en al veel discussies met bruikbare info gevonden. Ik kan alleen blijkbaar geen profiel aanmaken wegens mijn gratis emailaccount.

• Cees

Ja, dat is een nadeel van het cbb. Dat kan dus niet.

Cees

• Sarah

Helaas….

Heb wel enkele mensen gevonden via Hyves en Facebook (ben je bij een daarvan aangesloten?) die inderdaad geemigreerd zijn naar het westen.

Mag ik vragen wat jouw achtergrond en ervaringen zijn?

Sarah

• Cees

Ja hoor Sarah, dat mag. Als het goed is kun je me een email sturen. Kijk anders even op http://brouwer.dutch-hospitality.com en stuur een berichtje met je vragen via de “mail” button.

Vriendelijke groet,

Cees