Links naar emigratieblogs en -informatie

• Sophia

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een aantal links toegevoegd naar blogs die ik zelf graag lees op mijn site: ikwilemigreren.info/weblinks

Mocht je een site hebben met emigratie informatie, of een emigratieblog, dan voeg ik jouw link graag toe (of voeg hem zelf toe)

Aan de andere kant, mocht ik per ongeluk een link hebben toegevoegd van iemand die helemaal geen prijs stelt aan al die openbaarheid, stuur dan even een berichtje en ik haal hem direct weer weg!

Oh, misschien ten overvloede, puur commerciële sites en/of ongewenste links worden direct verwijderd, ik run geen gratis reclamebureau :)

PS Ik heb dit berichtje ook op de emigratie prikpagina geplaatst.

• Sophia

Oops, linkt werkt niet, hier nogmaals http://ikwilemigreren.info/weblinks

• Claudia

Aardig dat je het doet, maar ik wil er inderdaad liever niet bij staan.

• John

Hoi Sophia,

mogelijk voldoet de volgende pagina ook wel aan het ‘profiel’.

http://www.emigratieverhaal.nl/

Succes,

John.

• Sophia

Bedankt voor je reactie, Claudia! Verwijder het direct :)

En John, denk je dat Emigratieverhaal bezwaar zou maken, of vind je het een link die er niet thuishoort?

• Sophia

Oops sorry John, ik las het verkeerd, ja dat is een heel leuke site en had ik er al direct bijgezet :) Ook jullie andere blog… en meer suggesties zijn welkom, ik weet dat dit een pagina is meer over Canada dan emigreren, maar omdat ik er zelf woon zijn de meeste links allemaal Canada-verhalen :)

Heel vreemd trouwens, mijn berichtje is weggehaald bij de emigratie prikpagina, zouden ze het daar als spam hebben gezien? :( Dat was toch echt niet mijn bedoeling… ik stuur Ron (beheerder daar) wel een berichtje.

• Cees

Hoi Sophia,

Ik weet zeker dat emigratieverhaal.nl geen bezwaar heeft om opgenomen te worden op jouw site.

Cees

webmaster emigratieverhaal.nl :)

• Marlies

Wanneer is een blog een emigratieblog? Wij zijn in februari naar Regina, Saskatchewan verhuisd en hebben een weblog, we laten gewoon dingen zien over ons leventje en trips die we maken. Als je denkt dat het interessant is voor de site, dan mag je onze link zeker opnemen: www.wobben.org

• Sophia

Het is zeker een leuke site, en ik heb de link gelijk toegevoegd. Bedankt! En veel plezier in Saskatchewan (de mensen waar wij ons huis van hebben gekocht zijn verhuisd naar Saskatchewan, mocht je ze tegenkomen zwaai dan maar even namens ons :D )

• Sophia

(PS wij hebben ook 4 katten, ze weten ons gewoon te vinden. Onze nieuwste aanwinst, een Manx katje was als kitten samen met zijn zusje in onze tuin gedumpt vorig jaar zomer, buren hebben het zusje een tehuis gegeven)