canadadream

• Maria

bert (webmaster) schreef:

>

> Beste Maria,

> Er is geen reden voor misnoegen. Net zoals ik jouw mening

> respecteer, respecteer ik die van anderen. Als ik een enkele

> keer moet ingrijpen, dan doe ik dat met tegenzin. Geef echter

> de voorkeur aan ingrijpen op een nette, volwassen manier,

> vanuit de gedachte ‘goed voorbeeld doet goed volgen’.

>

> Bert

Waarom je mij alleen aanspreekt ontgaat me, de zinsneden van Verwey en Bigfoot zijn volwassen uitingen moet ik dan maar aannemen.

• jaap

Wij hebben dit jaar 5 weken een camper van Canadadream gehuurd, hij was geheel nieuw, we hebben in februari geboekt voor de periode 28 mei - 7 juli. het was het type B 25.een prima camper voor 2 personen.voor 5 weken is het wel heerlijk dat je wat extra ruimte hebt. de prijs is voor vroegboekers bij Canadadream heel interessant ,je kan dan nog kiesen uit 2 gratis pakketten en de camper voor dezelfde dagprijs als kleinste type's ( alleen het verbruik is wel iets anders)

• A M Verwey

, hij zal jullie wel beter kennen.

Mij toevallig al jaren ja meisie

• jans

Jullie zijn net een stelletje kleutertjes …….. en hoe oud zijn jullie nu??

Kinderachtig gedoe hiero.

• lieke

wat wordt bedoeld met alleen het verbruik is wel iets anders?

wij hebben ook via canadream de campervan gehuurd voor komend jaar en inderdaad gebruik gemaakt van de 2 gratis pakketten.

• Rolf Kruger

Denk aan draaikolk bij de benzine-afvoer :-)

De “kleine” modellen zoals de 19 en 21-foot verbruiken 1:4-1:4,5. Bij 25 foot zal het al gauw richting 1:3-1:3,5 gaan. Dat is momenteel niet zo erg maar als je er, zoals wij, augustus/september zat, had je bijna een pl-etje af moeten sluiten voor de benzinerekening.

• jaap

Hallo Lieke

Wat ik met verbruik bedoel is ,het benzine verbruik. De MH-B 25 had een verbruik van 1 op 4.1 we hebben 6600 km. gereden, de hoogste prijs was 1.46 per liter en de goedkoopste was 1.29 .vergeleken bij de huidige benzine prijs scheelt dat enorm.

Maar de reis was fantastisch

• noortje

Dat is dus een duidelijk verhaal allemaal:de benzineprijs is hier nu erg gunstig en canadream is een goed verhuurbedrijf,dus ik zou zeggen boeken maar en ga je lekker voorbereiden nu in de dagen voor kerst.Dat is toch echt heel erg leuk om te doen.Als je meer vragen hebt dan horen we het graag..suc6 en veel plezier.

• ineke

wat is de meerwaarde van jou reactie op mijn vraag…..?

• ineke

en wat is jouw bijdrage op mijn vraag…?