Groepsreizen Oost Canada (nova scotia/newfoundland

  • John

    Hoi Eva,

    Nature Trek Canada ( www.naturetrek.ca ) organiseert dergelijke avontuurlijke reizen in en vanuit Canada. Ze staan op de vakantiebeurs en Lo geeft daarna lezingen bij diverse Bever vestigingen in Nederland (zijn kennis weet hij in erg leuke en boeiende verhalen over te brengen).

    Onze ervaringen met hun zijn heel erg goed (zo goed dat we uiteindelijk elkaar nog regelmatig zien).

    Succes,

    John

  • eva

    John,

    bedankt voor de link, mooie site.

    staat inmiddels in mijn favorieten.

    gr

    Eva

  • Marjo Jongen

    De groepsreizenbrochure verschijnt net voor de vakantiebeurs (half januari) maar alle groepsreizen staan al op de website en de meeste ook in de Wereldgids 2009.

    kijk op www.wereldcontact.nl

    Als vrijwilliger van deze grootste reisclub van Nederland heb ik in 2007 nog 4 weken door Newfoundland gereisd. Heb je vragen hoor ik het graag

    Marjo Jongen

    Wereldcontactvrijwilliger

  • Ildi

    Marjo,

    bedankt voor de je reactie.

    Bij de canada groepsreizen vond ik alleen 3 reizen: http://www.wereldcontact.nl/Default.aspx?tabid=714&language=nl-NL&csf_ctg=id_Canada_Groepsreizen

    de camperreizen kunnen voor mij niet in aanmerking komen, omdat ik alleen ga boeken.

    Ik heb de gids voor groepsreizen gereserveerd. Verder zal ik ook denk ik naar de vakantiebeurs gaan, misschien vind ik daar nog iets.

    Mocht je tijd hebben om een en ander te vertellen over je ervaring in newfoundland, dan hoor ik dat graag. wat de moeite waard is om te zien daar.

    alvast bedankt

    groetjes

    Ildi

  • Marjo Jongen

    Hoi,

    Op www.wereldcontact.nl bij reizen Canada staan foto-albums waaronder een selectie van foto's van onze reis. Neem eens een kijkje zou ik zeggen. Ik kan je ook digitaal ons reisverslag sturen. mail me dan even. Kijk weer op de website bij vrijwilligers. je kunt ook iedere dag een foto krijgen via een fotograaf uit dat gebied. laat me dat even weten dan kan ik jouw emailadres aan hem doorgeven. Echt mooie foto's met uitleg. Er gaan weinig georganiseerde reizen naar Newfoundland.

    Heb wel wat ideetjes voor je maar dan moet je even mailen, niet via het prikbord. Ik ben donderdag de 15e op de vakantiebeurs aanwezig in de wereldcontact stand.Ildi schreef:

    >

    > Marjo,

    >

    > bedankt voor de je reactie.

    > Bij de canada groepsreizen vond ik alleen 3 reizen:

    > http://www.wereldcontact.nl/Default.aspx?tabid=714&language=nl-NL&csf_ctg=id_Canada_Groepsreizen

    >

    > de camperreizen kunnen voor mij niet in aanmerking komen,

    > omdat ik alleen ga boeken.

    > Ik heb de gids voor groepsreizen gereserveerd. Verder zal ik

    > ook denk ik naar de vakantiebeurs gaan, misschien vind ik

    > daar nog iets.

    >

    > Mocht je tijd hebben om een en ander te vertellen over je

    > ervaring in newfoundland, dan hoor ik dat graag. wat de

    > moeite waard is om te zien daar.

    >

    > alvast bedankt

    >

    > groetjes

    > Ildi

  • ellen

    hallo ildi,

    ik kwam deze week een georganiseerde reis tegen bij OAD. moest deze nl boeken voor vrienden van mijn moeder die ook geen auto willen reizen. is wel met engels- of duits-engelstalige reisleiding

    ik hoop dat je er wat aan hebt