Ann B.

• Ada

Hallo Ann,

Wat attent toch dat Bert ons er alweer aan herinnert dat je jarig bent. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fijne dag hebt. En ik wens je een gelukkig nieuw jaar in goede gezondheid en weer heel veel mooie wandelingen. En dat ze dan maar weer prachtige foto's opleveren waar wij weer van mogen meegenieten.

Groetjes van Ada

• bert

Ann,

Van harte!

Bert

webmaster

• swissdutchie

Hallo Ann,

Ook vanuit Groningen heel hartelijk gefeliciteerd!

Groetjes,

Franziska

• Ann B.

Hallo Cor,

Tja, dat stuk taart zit nog altijd achter mijn linker oor! ;):D:D Dank je wel voor de kaart, dat vind ik heel lief!

Groetjes,

Ann :)

• Ann B.

Hallo Allemaal,

Wow, hoe leuk zeg dat jullie zo aan mij denken op mijn verjaardag! Heel erg bedankt voor de wensen, dat stel ik erg op prijs! :)

Ik heb vandaag en morgen vrij, maar er staat niet veel op het programma want ze zijn nieuwe ramen aan het plaatsen. Vanavond gaan we uit eten en morgen zullen we dan wel misschien op een mooie plek gaan wandelen om wat te genieten.

Vele groetjes uit een zonnig Vancouver,

Ann :)

• Marlies

ook van ons nog GEFELICITEERD!!! :)

• Berry

Hoi Ann,

Gefeliciteerd,Ik heb flaamse frites met stoofvlees gemaakt,weet alleen niet hoe snel ik het kan brengen!

Have lots of fun!

Berry

• jet

Dag Ann,

Van Harte Gefeliciteerd en nog vele jaren in het mooie Canada gewenst !

Jet

• Marcel

Hoi Ann,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een lid op dit forum zoals jij verdient deze extra aandacht… Zoveel bijzondere foto's van het bijzondere gebied waar je woont. Prachtig.

Geniet van de dag(en) en hopelijk heb je nog heel veel jaren heel veel plezier in Canada!

Groet,

Marcel

• louisa

Een dag te laat maar beter laat dan nooit.

GEFELICITEERD !!!!!!