Applaus!

• Kiraon

Wat mij opvalt op dit forum is dat de topicbeantwoorders altijd eindeloos geduldig en vriendelijk blijven. Ook als er een vraag wordt gesteld over een onderwerp wat al vaker aan bod is geweest. Ik zie bij andere fora dat de tolerantiegrens wel eens lager ligt en de sfeer een stuk grimmiger.

Op dit forum is de sfeer altijd gewoon prettig. Dus een applausje voor de regelmatige bezoekers van dit forum!!!

• Gitte

Daar ben ik het helemaal mee eens!!!

Er wordt ook heel snel geantwoord dat is ook erg fijn en je krijgt goede tips!!

• chris

oftewel het is een superrrrrrrrrrrrrrrr forum

wij hebben er al heel veel goeie info vandaan

en wij hopen er in de toekomst ook nog veel gebruik van te kunnen maken

alle forum mensen ga zo door

Gr chris

• eric

Alleen niet over de 2e handsparkpassen beginnen hoor !!!!

Maarre , het valt hier mee….

Eric

• Cor

Wat hoor ik heb jij passen voor 2e handsparken :)

Cor

• Maria

Cor schreef:

>

> Wat hoor ik heb jij passen voor 2e handsparken :)

>

> Cor

Jammer dat ik een NP pas voor september al heb overgenomen van m,n family over sea, de waardevolle info,s hebben al 2* onze reissamenstelling beinvloed.

Ik zelf lig wel eens overhoop met enkele prikkers, leven in de boerderij moet er zijn zonder op de persoon te spelen, afwijkende meningen verlevendigen een PB (*_*)

• John

Hoi Karin,

misschien houdt het wel een beetje verband met de ‘Canadese mentaliteit’ :-).

Groetjes en blijf vragen stellen ……….

John.

• Gabriel

Via deze weg wil ik ook de forumgangers bedanken voor de nuttige tips.!!

En verder wil ik Berry ook even bedanken voor het belangeloos opsturen van de roadmaps en brochure's die ik aan hem gevraagd heb.!

Zodra we de mogelijkheid hebben willen we in Lochem langs gaan en ons culinair laten verwennen.Maar dat wordt waarschijnlijk pas na onze trip naar B.C. Canada in augustus.

Nogmaals allen bedankt voor de nuttige info.

Groetjes uit Heerlen,

Gabriel.

• Leintje30

Ook ik sluit me hier volledig bij aan!! Ik heb voor andere vakantie's ook wel eens informatie gevraagd, maar als je dan vertelt wat je allemaal wil doen, wordt er regelmatig nogal kortaf gereageerd. Er is me zelfs eens verteld dat ik meer moest genieten van het land en de ‘lokalen’. Nou vraag ik je. Dus mensen ga zo door!!!

Groeten, Marjolein

• Ada

Nou, wat een ontzettend aardig gebaar. Ik moet zeggen, op dit prikbord is het ook niet altijd koek en ei geweest hoor, daar is in het verleden best over geklaagd. Maar het is een stuk verbeterd nadat daar het een en ander over heen en waar gegaan is. En ik moet zeggen, het heeft geholpen getuige jouw berichtje, heel leuk om te lezen. Dit forum is veranderd in een geduldig, vriendelijk, en vooral ook humoristisch forum. Ik kom er graag en blij te horen dat het ook voor anderen geldt.

Groetjes, Ada