bellen in canada en naar holland

• mariska

Kunnen jullie me misschien vertellen wat te doen betreft bellen in canada en bellen naar holland? ik heb een mob en weet dat uit telefooncel ook mogelijk is. Maar is er ook een mogelijkheid met je mobiel goedkoper te bellenen daar iets voor te kopen ofzo. Bedankt

• chris

hoi Mariska

wij hebben vorig jaar en ook dit jaar

kaarten gekocht voor vanuit een telefooncel te bellen

en dit was echt goedkoop

en met een mobiel was echt duur!!!!!!

je koopt deze kaarten in bijna iedere shop en je belt dan naar een nummer wat op de kaart staat

je geeft dan je code en hop je kan vonden wij erg goedkoop naar nederland bellen

hoop dat je iets hebt aan deze info

voor je mobiel moet je ook triband hebben ander kun je er ook niks mee in BC

Gr chrismariska schreef:

>

> Kunnen jullie me misschien vertellen wat te doen betreft

> bellen in canada en bellen naar holland? ik heb een mob en

> weet dat uit telefooncel ook mogelijk is. Maar is er ook een

> mogelijkheid met je mobiel goedkoper te bellenen daar iets

> voor te kopen ofzo. Bedankt

• Koen

Bellen met je mobiele telefoon naar NL is en blijft heel erg duur!

Koop dus een telefoonkaart die op heel veel plaatsen verkrijgbaar zijn. Vanuit een telefooncel bel je naar een gratis nummer, dan toets je een code in die op de kaart staat en je kan overal naar toe bellen. Dat is heel goedkoop, nauwelijks duurder dan een lokaal telefoonnummer. Het kost slechts een paar cent per minuut. Dus met een 5 dollar kaart kan je al heel lang bellen met het thuisfront.

• mariska

bedankt voor de antwoorden. Neem dus alleen mob mee voor eventueel te sms.

Dat is denk ik ook het beste met mate want dat zal wel hetzelfde dure tarief zijn

• schippertje

Vraagje : hoe heten die kaarten of is er maar 1 soort ?

Of verschilt dat per provincie.

mvg Schippertje

• Petra68

ik vroeg altijd naar een internationale telefoon kaart om naar europa te bellen in een cel dan komt het wel goed hoor.