Dag,
Wij vliegen 5 juli naar Vancouver voor onze eerste camperreis Canada. Vroeg mij af hoe het met pollen staat in BC. Hebben in Nederland erg last van hooikoorts. Is dat ook een bekende kwaal in BC?
Dank, Elvi
Hoi Elvi,
ook hier hoor je wel over vele alergische aandoeningen, bij de aphothekers (vaak ook gelokaliseerd in supermarkten) zijn er evenzoveel middeltjes voor te koop.
Kijk eens op de volgende website, misschien geeft dat een beetje een beeld van wat je kunt verwachten.
http://www.theweathernetwork.com/index.php?product=pollenfx&pagecontent=candsp_pollenfxbc_en
Groetjes uit Powell River,
John
hoi Elvi
mijn broer woont in canada en had hier in Nederland last van hooikoorst voorzover ik weet heeft hij er nu geen last meer vorig jaar was hij in ned. en had er direct weer last van wat natuurlijk niet weg neemt dat je helemaal geen last zult hebben misschien handig als je bij je huisarts om een injectie vraagt mij helpt die wel, wij vliegen zelf een dag eerder dan jou dus voor mij ook de vraag of ik er daar last van zal hebben maar ik wens je daar in ieder geval een hele fijne tijd.
Onderstaand is weliswaar geen antwoord op je vraag, maar wel een tip:
Ik weet van mijn zwager dat zijn hooikoortspillen in Canada zonder doktersrecept te koop zijn bij de Pharmacy (al dan niet zoals John aangeeft in de supermarkt) en tegen een stuk lagere prijs. Hij slaat altijd flink in als hij in Canada (of Amerika) is.
Weet niet het merk/naam van de pillen, maar je kunt allicht even kijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?