Nieuwsgierige Canadese squirrel

• Ann75

Hallo Allemaal,

Ik kwam gisteren dit grappige bericht tegen met een hele grappige foto. Misschien hebben sommigen onder jullie het al gezien, maar ik vond het toch leuk om dit te delen. Die kleine chipmunk (ground squirrel) was erg nieuwsgierig en wilde ook wel mee in de foto…hahaha

Dit was de tekst bij de foto:

Eekhoorntjes zetten het meestal op een hard lopen als er mensen in de buurt komen. Maar je hebt natuurlijk ook uitzonderingen…

Melissa Brandts en haar echtgenoot genoten van een ontspannen dagje aan een Canadees meer. Ze besloten een foto te nemen ter eeuwige herinnering.

“We zetten de camera op een rots en schakelden de zelfontspanner aan”, aldus Brandts. “Plots dook de nieuwsgierige eekhoorn op voor de lens. We hebben er dagen om gelachen.”

Hahaha, ik heb er ook hard om gelachen!

Groetjes uit Vancouver,

Ann :)

• Berry

Hoi Ann,

Ja he, zijn nieuwsgierige donders! Maar het is altijd lachen met ze want ze vreten je alles uit de handen.

Mijn zwager had er eentje in de politieauto,en dag je dat ie er uit wou,hij had de halve auto opgevreten!

heerlijke beesten!

Grtn,

Berry

• Cor 1

Nou Ann en Berry daar heb ik geen last van ik heb daar mijn mensen (hè squirrels) voor.

Member of Dad's Army

• Gerard

kijken of het lukt,

• Gerard

Hier ook nog wat foto's van ons, want ik geloof dat deze beestjes van nature nieuwsgierig zijn, bovenstaanse foto wasgemaakt in waterton park, de onderste twee bij Takkakawfalls.

Ook kwamen wij nog een nieuwsgierige beer tegen.

• Ken

In Torrington, Alberta is de de “gopher hole museum” daar hebben ze ook allemaal opgestopte gopher met kleertjes aan,

hier is een website, http://www.jky.net/albums/gopher-museum_index.html

• Maurice

Soms zijn het net fotomodellen die squirrels.

• TO-J

Maurice's foto is een chippy (chipmunk).

De ground squirrel is tegenwoordig een beroemdheid en wordt op vele plaatsen uitgenodigd.