voorbij

• robvdb

Ook wij zijn weer terug. Bijna 4 weken in het mooie Canada mogen verblijven.

Ben blij dat er familie in 1954 heeft besloten die kant op te gaan!

Zelfs beren in het wild gezien, wat een ervaring!

Prachtland, verschrikkelijk aardige bevolking en wat een mooie natuur!!

Bedankt voor alle informatie die ik hier heb gelezen, en alle tips die ik heb gekregen, ik blijf het forum volgen. We gaan zeker terug!

• Gerard

weer een besmet met het VIRUS!!!!!!!!!

• Maria

eveneens terug vanuit West Canada, mooie vakantie gehad in een groot land, alles is gegaan zoals we bedacht hadden, oh we houden er geen virus aan over:)-D

• Ada

Ja joh, als je dat prachtige land eenmaal gezien hebt wil je weer terug, of het nu een virus is of niet. Wij zijn ook afgelopen weekend weer thuis gekomen en gaan weer sparen hoor. Sommige mensen begrijpen maar niet waarom we niet eens naar een ander land gaan als we een verre reis willen maken, maar Canada blijft ons trekken. En steeds als ik een ander deel er van aan het ontdekken ben is het toch weer anders maar ook weer vertrouwd. Wij zijn er nog lang niet uitgekeken. Onze volgende wens is waarschijnlijk New Foundland. Dat moet qua natuurlijk ook bijzonder prachtig zijn. Maar, eerst nog maar eens het gevoel vasthouden van de afgelopen maand, mijn reisverslag bijwerken en er een fotoboek van laten maken. Allemaal fantastische herinneringen.

Groetjes, Ada

• Henriette

Onze vakantie is net begonnen, voor de eerste keer in Canada

Wij zijn nu een week in Nova Scotia en het is geweldig, prachtige wisselende natuur, hele vriendelijke behulpzame mensen, kortom het is puur genieten.

We hebben nog 3 weken te gaan, voor New Brunswick en Ontario, maar zitten te denken om ook PEI te gaan bezoeken, we zitten nu in Truro dus zo dicht bij en hebben gehoord en gelezen dat dit eiland ook heel mooi moet zijn.

Groetjes

Henriette

• Trudy

Hallo allemaal,

Ook wij snik:( zijn afgelopen zaterdag teruggekomen vanuit wederom een fantastische vakantie in Canada.

We hebben besloten over vijf jaar de trip naar Nieuw zeeland/Australië te gaan maken.

Ook deze staat al zoooveel jaar op het verlanglijstje maar Canada konden we nog niet loslaten voor langer dan vijf jaar.Na de zesde keer vinden we dat het nu toch maar eens moet,we hebben heeeeeeel veel van BC gezien (oostkant ook vijf keer) dus even doorzetten.

Als ik echter denk aan 7 tot10 jaar Canada niet zien denk, krijg ik het best wel moeilijk, maar we zetten door.

Trudy

• Maria

Elk jaar naar Canada toe kan ook bij ons bruintje niet trekken cq we hebben ook andere prioriteiten, zijn net terug van 4 weken West Canada en moeten concluderen dat m,n nieuwe auto aan de vakantie opgegaan is :):)-D

• Berry

Hoi Ada,

was benieuwd hoe jullie reis is geweest,maar dat horen we nog wel!

Groetjes,

Berry & Yvonne

• Henriette

Zoals ik in een berichtje hier boven schreef, dat we net een week in Canada waren, zijn we gisteren al weer thuis gekomen, van een geweldige vakantie, oost Canada heeft aan al onze wensen en hoe het zou zijn voldaan, één ding hebben we jammer genoeg niet gezien…en dat was een Moose, vele borden staan er langs de kant van de weg, met pas op er kan een moose oversteken, maar waarschijnlijk toen wij langs kwamen, hadden ze allemaal ook vakantie of zo.

Daarentegen hebben we wel beren gezien, waar we dus niet opgerekend hadden.

Wij hebben heel veel aan alle tips gehad die hier op de site staan.

Eén ding wil ik nog vragen, hoe plaats je foto's op deze site, heb het al geprobeert maar het lukt me niet

Henriette

• Cor 1

Hoi Henriette, deze vraag is al eerder aan de orde geweest. Vroeger had je op het prikbord een FAQ rubriek waarin het stond, die mis ik nu na de veranderingen. Het gaat erom dat de foto op internet moet staan dus eerst b.v. een fotoalbum aanmaken (gratis) en dan de URL op dit bord daarvan neerzetten (kijk eens op het landschappictogram hierboven in de werkbalk).

Heb even teruggezocht en dit gevonden:

hopelijk heb je er wat aan

Re: Hoe zet ik foto's op prikbord???

Gepost door: Cor 1 ()

Datum: 29 juli 2009 20:18

Hoi Noortje

foto's kan je niet rechtstreeks op het prikbord zetten hij moet op internet staan en dan via een link op dit bord zetten.

Je zult dan b.v. een fotoalbum moeten aan leggen b.v zoals ik in Magix of zoals An het deed in Mijn Album en er zijn meerdere (gratis) Voor An heb ik het een jaar geleden uitgelegd en het verhaal even opgezocht en zie hieronder. Misschien heb je er wat aan anders hoor ik het wel.

Groetjes Cor

Re: hoe plaats je een foto op dit prikbord

Gepost door: Cor ()

Datum: 05 augustus 2008 14:28

Hoi An

Ik gebruik mijnalbum niet dus heb ik even op die site gekeken en een account aangemaakt. Het gaat wel.

Ik neem aan dat je wel al een album hebt aangemaakt (ik vind het uploaden naar het album wel lang duren)

Klik op de foto die je wil versturen.

Aan de linkerkant staat onder album bewerken “Link naar foto / album” hierop klikken.

Nu krijg je vier mogelijkheden: de tweede is “Foto op website of blog” deze aanvinken.

Nu zie je onderaan in het blauw een link die je moet kopieren.

Voor alle duidelijkheid (zal wel overbodig wezen) Als het blauw is de knop Ctrl en de letter c tegelijk indrukken (Ctrl + c)

Op de plaats in het bericht op het prikbord Ctrl + v indrukken en die link staat op die plaats. Even voor alle zekerheid een harde return geven en klaar is kees (of An)

Het bericht plaatsen en iedereen kan op het prikbord van je foto genieten

P.S. totdat je het bericht plaatst zie je de foto niet, pas daarna als je het bericht weer opent

zoals deze dus