Hoi Henriette, deze vraag is al eerder aan de orde geweest. Vroeger had je op het prikbord een FAQ rubriek waarin het stond, die mis ik nu na de veranderingen. Het gaat erom dat de foto op internet moet staan dus eerst b.v. een fotoalbum aanmaken (gratis) en dan de URL op dit bord daarvan neerzetten (kijk eens op het landschappictogram hierboven in de werkbalk).
Heb even teruggezocht en dit gevonden:
hopelijk heb je er wat aan
Re: Hoe zet ik foto's op prikbord???
Gepost door: Cor 1 ()
Datum: 29 juli 2009 20:18
Hoi Noortje
foto's kan je niet rechtstreeks op het prikbord zetten hij moet op internet staan en dan via een link op dit bord zetten.
Je zult dan b.v. een fotoalbum moeten aan leggen b.v zoals ik in Magix of zoals An het deed in Mijn Album en er zijn meerdere (gratis) Voor An heb ik het een jaar geleden uitgelegd en het verhaal even opgezocht en zie hieronder. Misschien heb je er wat aan anders hoor ik het wel.
Groetjes Cor
Re: hoe plaats je een foto op dit prikbord
Gepost door: Cor ()
Datum: 05 augustus 2008 14:28
Hoi An
Ik gebruik mijnalbum niet dus heb ik even op die site gekeken en een account aangemaakt. Het gaat wel.
Ik neem aan dat je wel al een album hebt aangemaakt (ik vind het uploaden naar het album wel lang duren)
Klik op de foto die je wil versturen.
Aan de linkerkant staat onder album bewerken “Link naar foto / album” hierop klikken.
Nu krijg je vier mogelijkheden: de tweede is “Foto op website of blog” deze aanvinken.
Nu zie je onderaan in het blauw een link die je moet kopieren.
Voor alle duidelijkheid (zal wel overbodig wezen) Als het blauw is de knop Ctrl en de letter c tegelijk indrukken (Ctrl + c)
Op de plaats in het bericht op het prikbord Ctrl + v indrukken en die link staat op die plaats. Even voor alle zekerheid een harde return geven en klaar is kees (of An)
Het bericht plaatsen en iedereen kan op het prikbord van je foto genieten
P.S. totdat je het bericht plaatst zie je de foto niet, pas daarna als je het bericht weer opent
zoals deze dus