Genieten aan het strand in Vancouver

• Ann75

Hallo Allemaal,

De laatste paar weken hebben we nog steeds heerlijk weer met veel zon en aangename temperaturen in Vancouver. Eind september zijn we een avondje gaan wandelen aan Kitsilano Beach in Vancouver. Dit is een prachtig strand waar je kan genieten van een strandwandeling, zichten op English Bay (inham van de Stille/Grote Oceaan), het centrum van Vancouver en de bergen. Je kan op het strand zelf wandelen en het volledig volgen tot in Vanier Park en uiteindelijk tot aan Granville Island als je wil. Je kan ook het cemente pad volgen wat aangelegd is tot in Vanier Park en verder, maar dan ben je niet constant aan het water zelf…maar toch zijn de zichten van hier ook even mooi.

Hier beneden volgen wat foto's van die mooie avond aan Kitsilano Beach in Vancouver.

Groetjes uit Canada,

Ann :)

• Cor 1

Zoals gebruikelijk prachtige foto's Ann, bedankt.

Misschien overbodig voor de vaste prikkers maar als men met de censor op een foto gaat staan en met de linker muisknop klik krijgt men een vergroting te zien. Als men dan op de vergroting aan de linkerkant van de foto met de muis staat zien ziet men een vakje met next staan. Zo kan men als er meerdere foto's zijn dit als een soort slideshow gebruiken. Aan de linkerkant heeft men dan prev om terug te bladeren.

Cor

• Kees

Prahtige foto's Ann!! Echt genieten!

• Ursula

Dag Ann,

geweldige foto's, wij gaan volgend jaar naar Vancouver en wij hebben een appartement/suite in Kitsilano gehuurd. Dat wordt genieten dus!

Groetjes Ursula

• Ann75

Hoi Ursula,

Geweldig dat jullie een trip naar Vancouver doen. Ik las ergens dat jullie de volle 4 weken in Vancouver zelf willen doorbrengen en niet gaan rondreizen. Met hoevelen komen jullie? Ik kan je al verzekeren dat je die 4 weken goed zal kunnen vullen met zowel toeristische plekjes als vele minder toeristische plekjes. Mijn familie van Belgie was hier op vakantie in juni 2007 voor 3 weken. We zijn er elke dag met hen op uit gegaan en ze hebben zich geen dag verveeld. Ze vielen van de ene dag op de andere in verbazing van de verschillende dingen die er te zien zijn…stad, drukte, bergen, rust, meren, natuur, bossen, stranden en meer. Je hebt hier vanalles wat en je moet er niet erg ver voor gaan. Dus ik denk wel dat je vele dingen kan ervaren tijdens die 4 weken.

Als je soms vragen hebt over specifieke dingen van Vancouver en nog wat tips wil van leuke plekjes, dan mag je me altijd persoonlijk contacteren op: abadjura@gmail.com

Vele groetjes uit Vancouver,

Ann :)

• marco

Ann, leuk om deze prachtige foto's te zien van “de ansichtkaart waarin jij woont”.

De stranden zijn erg mooi daar, met het uitzicht op de stad. Het zien van de foto's brengt fijne herinneringen terug bij mij, want vorig jaar heb ik daar ook gelopen.

Dank voor het plaatsen van de foto's.

• Ursula

Dag Ann, we komen met zijn tweetjes en we blijven 4 weken in Vancouver.

Ik heb al een paar websites bekeken (die van jou ook) en ik weet zeker dat we ons gaan vermaken. We vinden het wel eens lekker om niet weer ornd te trekken, dat doen we al jarenlang.

Als ik wat te vragen heb, dan weet ik je te vinden :-)

Groetjes Ursula

• Trix

Hallo Ann,

En weer laat je op een schitterende manier zien wat wij moeten missen als we weer terug zijn in Nederland. Zon, strand en zee hebben we hier ook, maar zo met de bergen op de achtergrond geeft wel weer een heel ander gezicht. Ik hoop dat je ons nog heel vaak mee laat genieten op deze manier. Bedankt

Trix

• Jet

Dag Ann,

Moet je ons nou zo lekker maken met die foto's ? ;)

Ze zijn trouwens schitterend !

Groetjes, Jet