Beste Canada-liefhebbers,
Mijn naam is Dorine en ik studeer Management Toerisme aan de NHTV in Breda. Momenteel ben ik bezig met afstuderen tijdens mijn stage bij een Canadese luchtvaartmaatschappij. Om mijn afstudeeronderzoek tot een goed einde te brengen, ben ik op zoek naar de redenen van Nederlanders om op vakantie te gaan naar Canada.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de onderstaande vragen voor mij in te vullen? Deze enquête kan alleen ingevuld worden als u ooit al eens op vakantie bent geweest in Canada of als u plannen heeft om naar Canada te gaan in de toekomst.
In welke provincie woont u in Nederland?
3.
Bent u al eens in Canada op vakantie geweest?
Zo ja, hoe vaak?
4.
Waarom gaat u naar Canada op vakantie? Wat zijn de belangrijkste redenen voor u om dit land te bezoeken? Beschrijf uw antwoord zo concreet mogelijk.
(antwoord voorbeelden : natuur, sportieve activiteiten, bezoeken van een bepaald festival, familiebezoek, stedentrips, etc.)
5.
Welke provincies / steden heeft u bezocht in Canada of gaat u nog bezoeken in Canada?
6.
Als u al eens in Canada bent geweest, heeft u iets gemist tijdens uw vakantie?
Zo ja, wat heeft u precies gemist?
7.
Gaat u wel eens met een vereniging of groep naar Canada of kent u mensen in uw omgeving die dit doen?
Zo ja, wat voor een soort groep is dat dan?