vraagje, wat is de mooiste weg

• elly

Bedankt allemaal, gaan zeker Fort Steele bekijken, en denken ook aan Fairmont.

Ga er vast iets mee doen met jullie tips, en mocht er nog iets leuks zijn, zie ik graag de reactie op het prikbord.

groetjes Elly

• elly

Heb nog een vraagje over tolwegen, op onze route komen we stukjes tolweg tegen, is dit dat je een parkpas nodig hebt of moet je betalen om via deze route te rijden.Route staat boven in een bericht globaal

En wat voor parkpas kunnen we het beste nemen zijn met 2personen.

• Kendra

Hi Elly,

ik geloof niet dat er een tolweg is op jullie route. Als je het stuk van Golden naar Lake Louise bedoelt, dat is inbegrepen in de parkpas.

• elly

de route planner gaf dit aan, ook tussen Longvieuw en Waterton Park.

Heb nog een vraag, Hoodoo`s tref je die alleen aan in de omgeving van Drumheller of zijn deze ook nog in andere stukken van onze reis te zien.

grtjs elly

• Elly

Hallo Elly,

Ook bij Banff zijn Hoodoos.

Groetjes

Elly

• Kendra

dat is vreemd Elly, dat dat werd aan gegeven op je route. Ik neem aan dat je het over het stuk van highway 22 hebt tussen Longview en Waterton? Zover ik weet hebben ze daar nooit een tolweg gehad.

Wat de hoodoo's betreft, inderdaad tref je in Banff (Tunnel Mountain) ook hoodoo's aan, maar persoonlijk vind ik de hoodoo's van Drumheller een heel stuk indrukwekkender!

• Ine

Hoi Elly,

Bij Banff zijn (ook) hoodoo''s, moet je wel weten om ze te vinden. Geen idee hoe aanwezig en/of zichtbaar ze zijn bij Drumheller. Bij Banff is het leuk om gezien te hebben maar niet spectaculair, is mijn mening.

Fort Steele vonden wij leuk, Kimberley minder.

Groet, Ine