goede wegenkaart west-canada

  • Ralf

    Hallo,

    in september gaan we met een gehuurde camper drie weken door west-canada (british columbia en alberta) rijden. Ik ben nog op zoek naar een goede wegenkaart met daarop tevens toeristische en belangrijke punten vermeld. Kan iemand mij helpen en/of tips geven.

    Bedankt voor jullie reacties.

    Groeten,

    Ralf.

  • luongo

    Bij het ophalen van de camper krijg je een wegenkaart mee.

    Voor het zover is kun je veel vinden(en ook gratis bestellen) op:

    http://www.drivebc.com

    http://www.hellobc.com

    http://www.travelalberta.com

  • John

    Of ga een keertje lekker en super gezellig Canadees eten en sfeer proeven bij Berry en Yvonne in Lochem, waarschijnlijk heeft Berry er nog wel eentje in ‘de oude doos’ :).

    Have Fun,

  • Berry

    Hahaha,ja dank je wel John.

    Ja wat de kaarten en de info magazines betreft heb ik er nog wel een aantal,maar die zitten in een nieuwe doos!

    Kun je straks makkelijker de route vinden naar Footprint Nature Explorations in Powel River,maar hoe heten die mensen ook al weer die dat bedrijfje voeren in die prachtige omgeving……..

    Het zit aan de Sutherland Avenue.

    Ja, have hardstikke fun!

    Gr,

    Berry

  • Matthe

    Wij moeten nog gaan maar ik ben van plan te gebruiken: navi op telefoon, en MS streets & tips op de laptop

  • Vin.

    Ik ben ook nog op zoek naar een handzaam wegenatlas. Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik kan mij er niet toe zetten om moderne (navigatie) middelen te gebruiken voor een roadtrip :)

  • Jos

    Google maps is mijn trouwe routemap voor onderweg .

    Met 1 setje printjes net weer 24 dagen door Canada rondgereden .

    Zelfs Powell River ( CA ) en Lochem ( NL ) zijn goed vindbaar .

    Verder wel de Michelin 585 Regional USA en Canada wegenkaart als backup mee .

    Jos

  • KatleenS

    Wij gebruiken in Canada altijd route-atlassen van Randy McNally.

    Hier staan niet enkel de wegen, maar ook de bezienswaardigheden bij op de kaart. Zeer tevreden van.

    We kochter er eentje voor BC in een winkeltje ter plaatse. Dit van Alberta en Quebec kochten we via internet direct bij Randy McNally.

  • Berry

    Nou,indien er mensen zijn die nog de mooie roadmaps van BC en Alberta willen en daarbij nog een paar infomagazines,en helemaal gratis hoor ik het wel!

    Gr,

    Berry

  • Sebas

    Hoi Berry,

    ik zag zojuist je bericht van de week mbt roadmaps en infomagazines voor BC en AB.

    Dergelijke posts van jou heb ik wel vaker gezien, maar heb eigenlijk nooit op gereageerd (niet op juiste moment aan gedacht). Echter, nu onze vakantie wel erg dichtbij komt lijkt het me toch wel erg handig en leuk om ze te ontvangen. Dan kunnen we ze nog mooi bestuderen.

    We gaan namelijk 22 augustus naar Seattle en rijden dan (na tussenstop in anacortes ivm walvissen op juan island) door naar kamloops, clearwater, jasper, lake louise, banff en dan richting yellowstone.

    Met name roadmaps en info voor het traject clearwater naar bannf zou ik erg op prijsstellen. Zo willen wij een keer naar maligne lake vanuit jasper rijden.

    Probeerde je een privebericht te sturen maar dat lukte niet.