air transat

• Jos

Ja Maria ,

Jouw voorliefde voor Air Transat is reeds langer op het prikbord bekend !

En dat mag ook hoor !(:P)

Na wat jaren van “chapter 11” ( = in de gevarenzone ) is Air Transat nu al weer een paar jaar gezond en dat is goed nieuws .

Meerdere Airlines op dezelfde routes houdt nu eenmaal de prijzen scherp en daar doen we allemaal ons voordeel mee .

Air Transat is echt niet de enige maatschappij met “little white lies” op haar website .

Jos

• Marina

En Ach de KLM vliegt met de md naar Vancover en is nog de enige maatschappij die er passagier,s mee vliegt, ze worden alleen gebruikt bij de andere maatschappijen voor luchtvracht. En deze toestellen zijn volgens mij nog ouder.En je betaald voor een ticket bij de KLM vaak de hoofdprijs of behoorlijk veel meer. IK vloog ook altijd met de KLM maar het prijsverschil is nu zo groot, en ze willen de prijs nog meer verhogen, dat voor die extra servis die ze geven,althans dat zeggen ze( we gaan het vergelijken) er niet tegen op weegt, ga het nu eens met Air Transit proberen.;)

Marina

• Jos

Gewoon doen !

Ik ben zelf dit jaar (nog) wel met de KLM naar Vancouver gevlogen , omdat deze gelijk in prijs was met Air Transat op het moment van boeken .

In 2013 ga ik weer naar Canada en dan misschien ook met Air Transat .

Jos

• Peke

dit jaar met transat gevlogen en was prima.

wel heb ik van te voren de stoelen geboekt.

zaten we mooi met ons 3en naast elkaar.

groet

• Lesli

Dank je wel allemaal voor de reacties.

Ik ga even kijken wat het kost om stoelen vast te leggen, maar had het idee dat dit rond de €40 p.p. per enkele reis was.

Die €160 besteed ik ook graag aan wat anders. Dan kom ik wel gewoon op tijd naar Schiphol toe.

• Maria

Reserve your seat when purchasing your tickets, up to:

2 days prior to departure for flights departing from Canada and Southern Destinations to most destinations;

3 days prior to departure for flights departing from all European cities;

5 days prior to departure for flights operated by Thomas Cook Airlines.

We recommend you arrive at the Air Transat check-in counter at least three hours prior to flight departure. When checking in, be sure to specify that you have selected your seat. Seat selection must be claimed at least 75 minutes prior to departure. In the event they are not claimed, the seats can be released without possibility for refund.

• Peke

volgens mij is het 20 dollar pp per enkele reis

• Ineke

Ik heb 20 euro p.p enkele reis betaald voor een 2 seater. ( extra brede stoel en maar 2 stoelen langs elkaar)in Mei 2011

• Maria

Peke Schreef:

——————————————————-

> volgens mij is het 20 dollar pp per enkele reis Yes

• Pieter

Ik had geen plaatsen gereserveerd en was heeel laat op het vliegveld, maar had toch nog de beste/goede plaatsen: bij de nooduitgang.

Dit kwam omdat deze vrij gehouden werden voor mensen die online incheckte en dit was niet het geval.

Verder kun je makkelijk meer dan 23 kg (tot 43! kg) bagage meennemen als je wil. Bijvoorbeeld als camping gear. Op schiphol wisten

ze dit niet, maar na dit gecheckt te hebben gaven ze mij gelijk.

Kijk even op http://www.airtransat.nl/nl/gammes.aspx?parentid=53&type=voyageur&id=25 bij kampeerbagage. Bij mij werd die extra tas

helemaal niet gecheckt.

Succes!