Wildlife tours Campbell River

  • Rentia

    Een impressie van 2012……

    We zijn er bijna klaar voor!! Vanaf medio April starten wij met het nieuwe seizoen en hopelijk weer een goed jaar met veel ‘wild’.

    Zoals een aantal al weten verzorgen wij Wildlife tours vanuit Campbell River, Vancouver Island. Voor ons een hobby/passie om mensen de prachtige natuur en wildlife te laten zien en de mensen een onvergetelijke ervaring mee te geven naar huis.

    Soms een dilemma om te reageren op bepaalde posts maar we zijn nu eenmaal enthousiast over het bedrijf/omgeving.

    Nieuw vanaf NU is dat we een eigen APP hebben die je gratis kunt downloaden via Itunes, op dit moment alleen nog voor de Iphone en Ipad maar voor de androids komt deze op een niet al te lange termijn. Via deze app krijg je info over tours, nieuws, tweets. Facebook enz.. Ook belangrijk dat via Google Maps de route word weergegeven waar je ons kunt vinden in Campbell River.

    Een (zeer) kleine impressie van de 46.000 foto's die we vorig jaar hebben gemaakt!! John bedankt voor je hulp m.b.t. het plaatsen van foto's op het forum. Er zullen er meer gaan volgen!!

    Groetjes vanuit CR

    Rentia

  • Henry

    Beste Rentia,

    De app staat op mijn telefoon , het is iedere keer weer genieten als ikmde foto sop Facebook voorbij zie komen.

    Nu ook nog via de app helemaal top.

    We kijken erg uit naar onze tour op 1 juni met jullie.

    Groetjes,

    Desirée en Henry

  • Chrisje

    Zooo dat ziet er mooi uit zeg.

    Wij komen ook die kant op deze zomer,en gaan speciaal naar VI om wild te spotten

    Dus zullen we is lang komen en kijken wat de mogelijk heden zijn

    Gr Chris

  • Caroline

    Hallo Rentia,

    Wat een ontzettende mooie foto's. Wij komen eind mei naar Canada en doen ook Campbell River aan, hopelijk kunnen we ook bij jullie langskomen en met

    jullie een tocht maken.Zodat wij zelf ook van die mooie foto's kunnen maken.

  • Peke

    Goede lens meenemen dan

  • Ann75

    Hoi Rentia,

    Prachtig!!! Ik vind het geweldig dat jullie daar zoveel zin in hebben en het zo graag doen, dat zullen de klanten dan ook wel merken! Ik stuur jullie bedrijfje regelmatig door aan mensen van Nederland/Belgie als ik de vraag krijg over walvis tours en dergelijke! Ik denk dat het voor velen van NL/BE toch aangenaam is om met Nederlanders in contact te komen die hier actief zijn in toerisme.

    Ik ben zelf in die regio nog niet geweest, maar heb al van velen gehoord dat het de moeite is en dat het een hele goede plek is voor whale watching. We zullen dat zelf ooit eens moeten komen bekijken! (:D

    Nog heel veel succes voor jullie!

    Groetjes uit Vancouver,

    Ann :)

  • Rentia

    Hoi Ann,

    Bedankt voor je lieve woorden, en reclame maken voor het bedrijf. Mond op mond reclame is vaak het beste. We doen het met veel liefde en passie. En ja je moet zeker eens langs komen het is niet zo ver weg, toch!!

    Afstanden zijn hier helemaal niets!

    Groetjes,

    Rentia

  • John

    Toch een Circle Route Ann ;) .

    Groetjes,

  • Mariska

    Mond op mond is wel heel intiem (:P). Misschien toch beter mond tot mond? :)

  • dree64

    Hallo Rentia,

    Wij gaan in juli jullie kant op en zijn van plan om een tour te boeken. Is er een leuke camping die je kunt aanraden. We komen met een camper en hebben er dan net vier dagen zonder hook up opzitten aan de Pacific Rim. Een douche, elektra en een supermarkt is dan wel weer even prettig. Een wat levendigere omgeving met zwemgelegenheid voor onze twee pubermeiden is ook wel een plus.

    Welke mogelijkheden heb je eind juli w.b. tours. We vinden het leuk om zoveel mogelijk wild te zien (tja, wie niet). We rijden 30 juli van de Pacific Rim naar Campbell River en willen dan 31 juli het water op.

    Groetjes,

    Andrea Splinter