Wegbreng camper

• Ruben en Roxana

Hallo mensen,

Inmiddels zijn wij weer veilig thuis.

Ondanks de tegenslagen, vinden we Canada een mooi land en willen we er toch nog een keer heen, om de gebieden te bezoeken die we nu gemist hebben.

Maar we zitten er dan aan te denken om dit met een wegbrengcamper te doen.

Heeft iemand hier ervaring mee, en welke maatschappijen bieden dit aan?

Gretjes, Roxana

• krista

Hoi, nog 10 dgn en dan mogen wij naar Canada!

Niet met een wegbrengcamper want op de een of andere manier sluiten die data niet aan aan onze vakantie.

Maar als je niet gebonden bent aan specifieke data of op je werk niet voor 1 jan. je vakanties aan hoeft te vragen….

Dan lijkt me zo n wegbrenger ideaal, want wat een geweldige prijzen!

Als ik jou was zou ik het “camperkrantje” van Jan Doets in de gaten houden: staan regelmatig wegbrengers en one ways in.

• Gerard

Hoi Ruben en Roxana,

We hebben jullie avonturen in Banff en Canmore gevolgd op het pb en we zijn blij dat jullie weer veilig thuis. Ben benieuwd naar de foto's, komen die nog ergens op te staan?

Maar om op de wegbrengcampers terug te komen, deze worden meestal in het voorjaar aangeboden. o.a Gocanada biedt dit aan. Onlangs heb ik daar info over aangvraagd en ben inmiddels ingeschreven voor de nieuwsbrief v an Gocanada.

• Ruben en Roxana

Bedankt voor de tips. Ik zal de sites in de gaten houden.

De foto's komen denk ik, niet op een publiekesite, maar misschien ook wel.

Moet ze eerst nog even op de pc zetten en dan ga ik wel ff wat zoeken. Ik maak altijd zelf een mooi digitaal fotoboek bij de hema, mischien datbik vanuit daar een link kan door sturen met dan mijn fotoboek online?

We zijn blij dat we weervthuis zijn, vakantie is helaas anders gelopen dan we gedacht hadden. Hoop gemist, maar het is een mooi land. En de bevolking vind ik super vriendelijk. Reden genoeg om nog een keer terug te gaan, en dan de dingen te zien die we nu gemist hebben.

• John

En klop volgende keer aan voor een goede kayak-deal ;).

Blij dat jullie toch weer terug willen komen!

GoCanada heeft regelmatig prima aanbiedingen, o.a. wegbreng-akties.

Groetjes,

• Ruben en Roxana

Had graag bij je willen komen kajakken, maar het lag te ver van onze route af. Wellicht de volgende keer? ;)

Maar iig bedankt voor het aanbod. :)

• luongo

Je hoeft niet per sé een wegbreng-special af te wachten. Goede aanbiedingen zijn altijd te vinden bij b.v.:

http://www.travelhome.nl

http://www.wrc.nl

http://www.gocanada.nl

• Janneke

Vergeet in deze Fraserway niet. Een heel goede verhuurder met prima campers. Wij hadden er dit jaar een wegbrengcamper die piksplinter nieuw was, 450 km op de teller, van de fabriek naar de verhuurder. Ze hebben heel goede service en het personeel spreekt meerdere talen (als je dit belangrijk vindt) Ze hebben het hele jaar door aanbiedingen. Wij hebben al meerdere malen bij hen gehuurd en dat bevalt heel goed.

• Ada

Ik krijg regelmatig aanbiedingen van Travelhome om campers weg te brengen tegen werkelijk spotprijzen. Maar vaak is dat nog vroeg in het jaar, bijvoorbeeld maart. Je zult dan nog regelmatig met winterse omstandigheden, afgesloten passen e.d. te maken krijgen? Of is het in die periode wel te doen? iemand ervaring mee?

Groet, Ada

• Jarome

Maart is echt te vroeg in het jaar. Het is dan nog volop winter en het rijden met een camper, zonder winterbanden(maar ook met)

lijkt me geen verantwoorde onderneming. Campgrounds zijn, met een paar uitzonderingen in de wintersportgebieden, ook nog gesloten.

Het najaar is geschikter om door de Rockies te touren en ook in die tijd van het jaar vind je mooie aanbiedingen.