Ik weet dat iedereen hier gek is van Canada (niet zo gek op het Canada forum), maar ik ben benieuwd waar Canada reizigers nog meer heen gaan.
Zelf vond ik mijn reis naar Canada heel erg mooi, maar ik verwacht niet dat ik er de komende 10 jaar weer heen ga, of in ieder geval niet naar hetzelfde gebied.
Ook al was het nog zo mooi, ik heb nog zoveel andere landen niet gezien. Ik ben benieuwd welke landen jullie al bezocht hebben en welke jullie nog graag willen bezoeken.
Al bezocht:
In Europa heb ik de meeste “standaard” landen wel bezocht, o.a. Frankrijk, Spanje, Portugal, Italie, Griekenland, Turkije etc.
Buiten Europa heb ik naast Canada ook nog Mexico en Brazilie bezocht.
Brazilie: Heel erg mooie natuur, goede sfeer in de meeste plaatsen en erg interessante cultuur. Het mooie aan dit land vind ik dat de levenstijl heel erg afwijkt van de westerse levensstijl.
Mexico: Hier heb ik niet echt een rondreis gemaakt, maar wel een aantal mooie delen bezocht vanaf één plek. Onvergetelijk is natuurlijk de maya tempels (chichen itza) en ook de natuur, waarbij we van dichtbij dolfijnen en reuzeschildpadden zagen.
Wensen:
Graag wil ik nog een safari maken in een Afrikaans land (bij voorkeur Kenia of Tanzania). Momenteel ben ik hiervan de mogelijkheden aan het bekijken voor komend jaar.
Daarnaast wil ik nog een keer naar Zuid oost Azie (Indonesie / India / Thailand) en nog een keer naar Ecuador + Galapagos.
Benieuwd om jullie plannen en ervaringen te lezen!!