Canadese Dollars aangeboden

  • Umang

    Wij zijn een kleine stichting die projecten voor kinderen in Ghana en India financiert op het gebied van opvang en scholing voor minderbedeelden en gehandicapten, met als doel een volwaardig bestaan met zelf gegenereerde inkomsten mogelijk te maken.

    Via onze inzamelingen ontvangen wij regelmatig Canadese Dollars, hoofdzakelijk muntgeld. Als u naar Canada vertrekt en u wilt alvast wat kleingeld op zak hebben, dan kunt u ons helpen door wat Canadees muntgeld van ons over te nemen.

    Er zijn voor u geen kosten aan verbonden en u ondersteunt een goed doel.

    Als u interesse hebt, kunt u me een mailtje sturen onder: projectumang@gmail.com

    Bij voorbaat dank.

  • ROLMAR

    Wij wonen in Antwerpen (België) en vertrekken begin juni naar Canada. Waar zijn jullie gevestigd ? Hoe kunnen we die ‘ruil’ doen ?

  • Umang

    Goedemiddag,

    Daar komen we wel uit. Ik ben regelmatig in Belgie, dus ik kan ze wel een keertje langs brengen. Stuur me maar even een prive mailtje op

    projectumang@gmail.com

    dan kunnen we wat details bespreken.

    Alvast bedankt.

    Groetjes,

    Patrick

  • Umang

    Als er nog geïnteresseerden zijn, dan houden we ons nog steeds aanbevolen.

    Alvast bedankt.

  • Umang

    Bedankt voor alle reacties tot nu toe. Wie ook nog interesse heeft, kan zich nog steeds melden.

    Alvast bedankt.

  • Maria

    Umang Schreef:

    ——————————————————-

    > Goedemiddag,

    >

    > Daar komen we wel uit. Ik ben regelmatig in

    > Belgie, dus ik kan ze wel een keertje langs

    > brengen

    . Stuur me maar even een prive mailtje op

    > projectumang@gmail.com

    > dan kunnen we wat details bespreken.

    >

    > Alvast bedankt.

    >

    > Groetjes,

    > Patrick

    ?? wat een moeite voor wat kleingeld :)

  • Ties B

    Ja, dat is misschien wel zo, maar je kunt ook eens iets doen voor een goed doel. Het is maar een kleine moeite en op die manier help je wel kinderen in een kindertehuis in India. Soms loont het de moeite om eerst even verder te kijken voor je wat opschrijft.

    Patrick succes met je actie, en als we die kant weer op gaan maak ik graag weer gebruik van jullie stichting.

  • Jos

    Ik onderschrijf de reaktie van Ties volledig!

    Ook ik heb vorig jaar gebruik gemaakt van deze stichting voor kleingeld en zal dat de volgende keer zo weer doen.

    Jos

  • Umang

    Bedankt Ties. Fijne avond nog!

  • Umang

    Bedankt Jos - Fijn om wat goede reacties te ontvangen