Canadese Dollars aangeboden

  • Pardede

    Hallo,

    Ik heb wel belangstelling hoe regelen we dit

    Pardede

  • Umang

    Hallo Pardede,

    Stuur me even een mailtje buiten de chat om en dan kunnen we wat gegevens uitwisselen.

    Alvast bedankt.

    Mvg

    Patrick

    projectumang@gmail.com

  • Annemarie2014

    Ook wij hebben gebruik gemaakt van deze mogelijkheid!

    De “security” was wel erg verbaasd over het doosje muntjes in onze handbagage (:P) … wij hadden dan ook veel bij ons, ik geloof 2,5 kilo…die is grondig doorzocht, maar mocht mee!

    In Canada is betalen met contant geld niet zo heel gebruikelijk meer en ze kijken je wel wat vreemd aan als je in muntjes betaald, maar ook daar hadden wij wel plezier om.

    Wij hadden erg veel (bijna 200 bleek…) kleine muntjes (5 en 10 cent) en die hebben we bij een supermarkt (Safeway) in een apparaat kunnen gooien. Dat kostte we 10%, maar was een prima oplossing!

    Leuk om een stichting te kunnen helpen op deze manier! De muntjes werden keurig aan huis bezorgd en het is fijn om op het vliegveld alvast wat geld bij je te hebben en zo ook in de supermarkt als je een karretje wilt pakken….

  • Par

    Hallo,

    Heb je nog steeds Canadese dollars, in 2014 heb ik ze ook van jou gehad

    Pardede

  • Jos64

    Hoi Pardede,

    Het lijkt mij het beste om Patrick even rechtstreeks te mailen op projectumang@gmail.com

    Komend jaar dus weer de plas over die kant op?

    Jos

  • Jos64

    Patrick heeft vandaag aangegeven weer een setje Canadese Dollars ter beschikking te hebben voor wie naar Canada gaat dit jaar.

    Wie interesse heeft kan hem een mail sturen: projectumang@gmail.com

    Jos