gebruikte fiets kopen/huren, camperreis Oost Canada

  • John

    Canada is een geweldig fiets en MTB land. Er komt steeds meer infrastructuur, maar ook worden er wereldse MTB trails aangelegd. En ook veel inwoners zien steeds meer het grote voordeel van de fiets!

    Misschien is het niet voor iedereen ‘zijn of haar ding’, maar anderen genieten er volop van.

    En ‘lijken’ liggen onder de grond :) .

    Cheers,

  • Maria

    Ankie1 Schreef:

    ——————————————————-

    > Maria zo langzaam aan weten we dat voor jou alleen

    > luxe het doet.

    Maar gelukkig zijn er velen die

    > Canada wel als een fietsland zien en er dus ook

    > graag van genieten.

    De 5 keren dat ik er was heb ik nauwelijks mensen door steden zien fietsen, de LUXE opmerking slaat nergens op, wij zijn thuis in belgie en duistland echte fietsfanaten met toertochten van 1 of 2 weken:)-D

  • loes

    in vancouver (en mischien ook wel andere plaatsen) zag ik op de stadsbussen een fietsenrek waar ook druk gebruik van gemaakt werd.

  • opa

    Elektrische fiets.

  • Maria

    opa Schreef:

    ——————————————————-

    > Elektrische fiets.

    Ja Opa, neem dan een Flyer

  • Jet

    Fietsen is niet alleen het fietsen door een stad, Maria. Canada is een walhalla voor mountainbikers en downhillers! En overigens is Vancouver (misschien toevallig als enige stad, dat durf ik niet te zeggen) prima geoutilleerd voor fietsers. Ik vermoed dat ook andere steden steeds meer het nut van goede fietspaden in gaan zien, want zelfs een stad als New York City waar ze je 20 jaar geleden voor gek verklaarden als je daar fietste (en wat ook echt gekkenwerk was) heeft nu aparte fietsstroken en daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt (al is het alleen al door de toeristen).

  • mbrink

    Hoi Ine,

    Inderdaad goedkope mountainbikes. Maar ze voldoen prima. ;-)

    Groeten uit Tofino

    Http://blog.importbrink.nl

  • Kietree

    Hoi Maarten & Stephanie!

    Jullie vermaken je nog goed in Canada?

    Zitten nu in Reykjavik op weg naar Halifax/Canada. Dus we gaan morgen kijken naar fietsen in Halifax

    Voor jullie nog een hele fijne tijd.

    Groet,

    Ine