Hallo Marina,

Ik weet niet waarom mijn e-mail adres js.zuidw@zonnet.nl het niet deed. Zelf nog even geprobeerd maar ging goed. Amanda heeft je inmiddels ook al geantwoord en haar e-mail adres gegeven. Je mag ook mij op een ander e-mail adres wel aanschrijven. Dat is; hansstrabbing@hotmail.com. Jammer dat jullie maar 10 dagen gaan, maar als je wilt kun je echt wel veel zien. Mail mij maar even en wij kunnen je dan persoonlijker informeren en gelijk wat foto's erbij sturen zodat je een beetje en beeld krijgt van wat wij zien. Zoals bv meerderen schreven is het oosten en westen eigenlijk niet te vergelijken en dat moet je ook niet doen, gewoon gaan kijken en zoals je al schreef ben je gek ,net als wij, op het zien van beren. Nu in het park dat wij nu al zeker 7 keer hebben bezocht zie je gegarandeerd black beren, soms heel even soms blijven ze lang te zien en vlak bij je. Ook op de wegen er naar toe hebben wij ze vooral dit jaar meerdere keren gezien. Het park is nog vrij onbekend zelfs bij de Canadezen en men weet in het plaatsje dat erbij ligt en ook bij het parkmanagement eignlijk niet wat men wil of moet. Meer bekendheid of het zo laten als het nu is wat toeristen betreft. Het park heeft een rijk wild leven, wat nu nog gemakkelijk te observeren is. Black bears (grizzly's vind je hier niet) zijn er in eind mei en juni in grote aantallen wel te zien. Ook elanden, wolven, lynxen, bald eagles, bevers behoren zeker tot de mogelijkheden.

Mail ons gerust voor nader inlichtingen, dat geldt trouwens ook voor andere belangstellenden.

vr. groeten Hans en Amanda