tickets en camper boeken

• Petra68

wij hebben nu twee keer bij fraserway geboekt en vorig jaar zijn ze verhuisd en volgens ons iets te snel want niet alles was echt klaar voor gebruik. We waren qua tijd meer gewent want 2.5 uur wachten was wat te veel maar we weten dat ze goed zijn en we hebben gewoon gezegd dat op het formulier bij afwerking terug dat we dat erg jammer vonden want we wisten van de keer ervoor hoe goed ze normaal zijn. Volgende keer gaan we naar vancouver dus kijken hoe ze daar zijn ha ha neem aan goed. De eerste keer via kuoni (voor heen special traffic) en daarna via wereldcontact allebei de keren prima gr Petra

• Annemiek

Wij hebben in 2006 onze reis geboekt bij Travelhome,en hadden een camper van Cruise Canada,die goed beviel In 2007 hebben we de camper geboekt bij WRC.

Niet omdat we slechte ervaringen hadden bij Travelhome,maar gewoon omdat WRC op dat moment een goede aanbieding had. Bij WRC kregen we een camper van Fraserway. Helaas hadden we daar wat pech mee,want er mankeerde onderweg nogal wat aan. Ook hadden ze kleine ramen (zelfs geen achterruit) wat niet fijn is voor degene die achterin zitten,en toch ook wat willen zien.

We zijn nu aan het rond kijken voor 2009,en dat wil zeggen dat we gewoon bij meerdere offertes aanvragen. Hierna kijken we wat voor ons het beste is.

Dus vraag offertes aan bij verschillende reisorganisaties,en kijk dan wat voor jullie het beste is. Alvast veel plezier met de voorpret. Groetjes Annemiek

• marina

hoi,

wij reizen op dit moment door canada. we hebben een camper gehuurd bij cruise canada en zijn daar niet zo tevreden over.

De camper is inderdaad oud en lekt aan alle kanten. Van wat we hier over de wegen zien rijden, dan kun je er beter eentje huren van Canadream of Fraeserway. Deze zien er een stuk beter uit.

• Maria

Sjaak, aangezien jij de marketing deskundige bent navolgende:

jij vindt dus het prima om klanten te splitsen in betalende lui en in belangstellende lui, eea zoals Travelhome dit doet !!!, wij vonden ons behoorlijk bekocht na de bijeenkomst en de aangehoorde algemeenheden en kijken naar een verouderde camper, succes met travelhome

• laluna

Iedereen heel erg bedankt voor de tips!

Ik zal verschillende reisorganisaties vragen om een offerte!

Als ik nog vragen heb weet ik jullie te vinden, haha

groetjes!!

• Moose

Je moet je eigen gevoel achterna, en aanvoelen wat bij jou prettig aanvoelt om bij te boeken.Wij hebben ook diverse offerte's laten aanmaken, en bij de ene heb je wat en bij de andere laat je wat.Mijn tip is wel, neem er eentje die b.v. onbeperkt km doet, je zit er snel overheen, niet dat dit megabedragen zijn maar toch.Verder hadden wij uiteindelijk de keuze gemaakt bij travelhome, een goede aanbieding.De camper was van fraserway een mh 22, voor 2 volwass. en een kindje, prima, hoe groter hoe meer verbruik en lastiger en duurder b.v. met de ferryovertocht naar Vancouver islands.Was een mooie camper, gezellig.Geen plastic servies en werkelijk alles aanwezig.Prima uitleg bij vertrek.Travelhome was wat langzaam in bepaalde zaken, maar ook wel weer couland in zaken.De infodagen waren interessant, en zeker met de oud-clienten die uit eigen ervaring vertellen is fijn en handig, wij hebben er veel aangehad.

Succes met de keuze, en de vorobereidingen naar Canada.

• Ada

Ik sluit mij hierbij aan. Wij hebben daarvan ook niets gemerkt en degene die ons hielp bleef na afloop langer omdat ook wij lang hadden moeten wachten. Ze nam alle tijd voor ons. Het blijft toch een persoonlijke ervaring en een momentopname. Wij gaan dit najaar offertes opvragen bij in elk Travelhome en Wereldcontact. Na net terug te zijn gekomen van een fantastische vakantie in Frankrijk, wat is dat ook een prachtig land, gaan we ons bezinnen op Canada volgend jaar. We verheugen ons.

Groetjes,

Ada

• Rolf Kruger

Tijdens wat voor bijeenkomst was dat dan Maria? Normaal gesproken werken ze namelijk met informatiedagen waarbij je van te voren kan aangeven welke landenpresentatie je wilt bijwonen en je kunt dan tevens een gesprek aanvragen.

Van groepsscheidingen met open dagen is mij niets bekend,

Groetjes,

Rolf

• Gralu

Kijk het hele forum maar na, alles wat Maria schrijft is negatief, behalve zichzelf.

Aan Travelhome mankeert niks, we hebben een perfecte reis gehad, ook voor dat we hadden geboekt een bijeenkomst in Eindhoven bezocht.

En verder wil ik het er niet over hebben.