Nationale Park Pas (gezin) aangeboden

• Brenda

De mop van de dag was niet van Arie, maar van Willem.

En ik kan me nog herinneren dat daar ook een hoop gezeik op kwam iedere keer…

Maar goed.

Ada, lieverd, ik zal me niet meer met dit prikbord bemoeien, wat ik maanden niet heb gedaan, en eigenlijk wel lekker rustig was.

Alex, mijn portemonnee is net zo belangrijk voor mij als jouw portemonnee voor jou. Ik weiger extra belasting te betalen omdat toeristen weigeren een parkpas nieuw te kopen. Loop jij nog steeds op het kwartje van Kok te schelden? ;-)

Voor de rest van de mensen die zich kennelijk ergeren aan mijn reactie op die van Orka, of Bert: Get a life ;-) Jullie verwijten de ketel dat ie zwart ziet, lieve potten ;-)

• Canadian Moose

Brenda schreef:

>

> Ada, lieverd, ik zal me niet meer met dit prikbord bemoeien,

> wat ik maanden niet heb gedaan, en eigenlijk wel lekker

> rustig was.

>

Wat zal het saai worden……………. :-(

Bedankt Ada

• Canadarc

Kees

Wat een pietluttige zeur ben jij zeg…… En niet in de gaten hebben dat ik hier blauw lig van het lachen om al dat Hollandse gezever.

Nuttige dingen heb ik zat te melden b.v. over de mooiste streek van BC of b.v.als het om emigratie naar dit geweldige land gaat. Echter ga ik dat niet meedelen op dit prikbord daar dat toch niet wordt gewaardeerd omdat het niet gaat over hetzelfde stomme rondje met de camper in de rondte racen!

• alex

Mijn portemonee is helemaal niet belangrijk.

Nooit geweest ook en wat heeft dat kwartje van kok ermee te maken………….

heb ik ook geen last van.

he wat jammer nou ik heb helemaal niets te klagen.

Maar een discussie met jou is wel grappig hoor vooral omdat je met twee maten meet.

Ik ben er verder klaar mee en het laatste woord hierover zal ik jou met alle plezier gunnen

• an

goedemorgen

ik ben toch wel ERG nieuwsgierig naar de mooiste streek van BC ,daar ik over enkele weken voor de tweede keer naar West Canada ga en het heerlijk vindt om mij te laten verrassen door mooie plekken die niet algemeen bekend zijn.

dus heel graag deel ik deze informatie/tips die jij in voorraad hebt.

alvast bedankt ..grtjs @n.

• bert jansen

@canadarc.

zullen we het nou maar eens over jou hebben.

wat bedoel je eigenlijk met "dat stomme rondje met de camper?

heb wel in de gaten dat “dat stomme rondje” mensen verliefd doet maken op canada. dat is vaak hun eerste kennismaking met canada en ook meestal hun eerste bezoek aan de nat. parken, al dan niet met parkpas.

je moet niet zo minachtend doen over deze mensen die een “stom rondje gaan maken in de camper”. dit is iets waar menigeen lang, maar dan ook lang voor gespaard heeft.

ook wij hebben dat “stommer rondje”gemaakt. wat door An B ontzettend mooi weergegeven wordt op deze site.

ook wij hebben er lang voor moeten sparen.

en als je nuttige tips hebt voor de emigratie, plaats ze dan op deze site, daar is het toch voor!!! waarom zou dit niet gewaardeerd worden. bedenk wel dat het hier in nederland ook niet beter wordt. mischien wil ik ook wel weg op korte termijn!!

sorry hoor, maar dit moest ik effe kwijt

bert

• Louise

Sommige mensen willen in hun vakantie per uur weten wat ze gaan doen. Zo effectief mogelijk en min mogelijk kans om iets interessants over te slaan. Dat kan en mag. Ik hou zelf van wat flexibiliteit, en sla die berichten ook over, maar wederzijds respect vind ik wel op zijn plaats.

• Iris

Ik ben het helemaal met je eens An, alsook met de webmaster Bert. Ik heb ook al regelmatig tips en info gekregen van behulpzame forummers en hopelijk ook al wat gegeven, maar de laatste tijd zijn er jammer genoeg ook regelmatig ronduit onbeleefde, stompzinnige reacties bij (meestal steeds afkomstig van dezelfden)

Ik mis het ook, het forum waarop iedereen elkaar trachtte te helpen op een vriendelijke wijze. Iedereen heeft recht op een mening en om deze te uiten, maar er is niks mis mee om hierbij naar aloude Canadese traditie een beetje elementaire beleefdheid bij aan de dag te leggen. Dat dit perfect mogelijk is, heeft Marcel bewezen.

The Canadian spirit is hier soms ver zoek…hé.

• Rob

ja precies,het begint op een hollands prikbord te lijken!

• Kees

Wijsneus! Goh, wat zitten we weer te wachten op zo iemand als jou,die de mooiste plekjes van BC weet,of als het om emigratie gaat,die zijn er hier ook zat.

Zeker ook ooit begonnen met dat stomme rondje! Hopelijk woon je er niet te lang

anders zitten de Canadezen ook opgezadeld met jou hollandse mentaliteit!

Lig trouwens al een hele tijd blauw van jou gezever……………hollander.

Kees