ach nee beginnen we weer………………plak dat ding fijn in je plakboek!!!!!
orka schreef:
> Dat jij me niet wilt zien is jammer
Ik denk dat je Brenda een beetje verkeerd begrijpt, Orka.
Brenda schrijft niet dat zij persoonlijk je niet wil zien, Brenda zegt dat het Canadese volk niet zo zit te wachten op azijnpissers die voor een dubbeltje op de eerste rang in de mooie natuurparken willen zitten.
Ik denk trouwens niet dat Brenda de eerst komende tijd nog naar Frankrijk komt.
Ten eerste zitten daar teveel Nl-ers en ten tweede is het veeeeeeel te ver
Ik ben iets verschrikkelijks nuttigs aan het doen… Ik ben ervoor aan het zorgen dat mijn belasting niet omhoog gaat omdat ik moet betalen voor het opruimen van de teringzooi die jij achterlaat in de mooie parken hier…
Als je wilt kopen en verkopen moet je lekker op de Zwarte Markt gaan staan. Niet op dit prikbord, en parkpassen tweede hands zeker niet in Canada.
Ik begrijp niet waarom jij nou ineens zo ongelooflijk pissig bent. Gevalletje schuldgevoel? ;-)
@bert jansen
Omdat dit prikbord meer dan alleen een Canadavakantiebord is. Velen vergeten dat dit prikbord voor alles en iedereen is die en dat met Canada te maken heeft. Dus als er vanuit Canada commentaar komt op dat zuinige zure Nederlands gedrag hoort dat hier uitstekend thuis! En doorzeuren op een onderwerp als dit is altijd leuk, je weet bij voorbaat dat er heibel komt………….. En indien nodig gebruiken we dan al onze forum ervaring om een trol de kop in te drukken……
hallo beste Canada prikbordgangers
Deze oerhollandse vind het belangrijk dat de national parken overal in de wereld behouden blijven en draag altijd graag een steentje bij door National Parkpassen te kopen en na de vakantie voor mezelf te behouden.
Persoonlijk vind ik dat Marcel prima op een “beschaafde manier” heeft uitgelegd en DÁÁRDOOR INZICHT GEVEND AAN ANDEREN het belang om de parkpas niet door te verkopen
Eerlijk gezegd vindt ik vele reactie's daarentegen zeer onbehouwen en erg onvolwassen . Ook zonder dát kan het belang van het niet doorkopen v/d parkpas en mede daardoor het behoud van de parken uitgelegd worden.
Brenda schreef:
>
> Jemig, Marcel, wat ben jij vriendelijk… Toppie! Ik had het
> waarschijnlijk anders gedaan, maar ik ga er van uit dat je
> boodschap overkwam, zodat ik niet ook nog dezelfde boodschap
> hoef te geven…
>
> (45 euro = ongeveer $ 70… Mensen mensen… WAAR GAAT DIT IN
> HEMELSNAAM NOG OVER?????)
over geld Brenda, 45 Euro = een afhaal maaltijd bij de chinees:(
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?