Fraserway

• Jessica

We zijn net terug van 3 weken Canada. Camper via WCR gehuurd bij Fraserway. Uitstekende camper, prima inventaris en netjes schoon. Het was ook heel prettig dat we onze laatste vakantiedag niet, zoals alle CruiseCanada huurders, aan het schoonmaken van de binnen- en buitenkant hoefden te besteden. We hoefden de camper alleen even uit te vegen. Ideaal.

Een behoorlijk nadeel van de camper was het uitzicht voor onze kinderen die achterin zaten. Dat was heel beperkt. Alleen maar een zijraam. Als ze door de vooruit wilden kijken moesten ze eigenlijk bukken, want anders zagen ze voornamelijk hun eigen bed. Naar rechts kijken had al helemaal geen zin, twee kleine raampjes en een deurraam zonder uitzicht vanwege de muggenhor. We hadden een 27 feet camper van een jaar oud. De nieuwe 27 feet van dit jaar had wel meer ramen.

• Gralu

Gaan we weer Jessica, de ene discussie over de parkpas is nog niet afgelopen of Jessica zwengelt de volgende alweer aan over wat nu een betere verhuurder is Fraserway, Cruise Canada of Canadream.

We gaan er vanuit dat je een mooie vakantie hebt gehad en je begint alweer te zeiken over een camper uitvegen bij Cruise Canada.

Zet een paar mooie foto,s op dit prikbord daar heeft iedereen nog wat aan Jessica

• Ada

Wat een onvoorstelbaar lompe reactie! Kan het ook wat minder?

Ada

• Canadian Moose

Maar Gralu heeft wel gelijk, voordat je het weet hebben we weer de poppen aan het dansen omdat iedereen ZIJN/HAAR camperverhuurbedrijf (mooi scrabble woord) wil verdedigen.

Aan de andere kant, het brengt weer wat leven in de brouwerij ;-)

• daantje

waarom mag jessica haar positieve en negative ervaringen met de bewuste camper hier niet plaatsen. Alleen omdat een paar prikkers hier erg last hebben van de warmte en dat laten doorklinken in hun reacties?

@jessica ik vond de info over de ramen en ook het schoonmaken nuttig en ga daar zeker op letten wanneer wij eens een camper gaan huren.

• peter

heb je de kleine letters ook gelezen….wat heb je er (onbewust) voor betaald aan het einde van de rit…….! je kunt er voor kiezen hoor.. bij cruise canada….of je het zelf moet schoonmaken…!

• bert/lelystad

Ik kan mij vergissen, maar op de startpagina staat onder het kopje prikbord

dat dit een forum is waar men ERVARINGEN, tips en mededelingen kwijt kan.

Dus als men ervaringen heeft over bv een bepaalde camperverhuurder , of het nu goede of slechte ervaringen zijn, dan kunnen mensen die nog campers willen huren hier hun voordeel mee doen.

Het is aan ieder of men de ervaringen en/of tips ter harte wenst te nemen of niet.

De laatste tijd ERVAAR ik dat enkele (soms vaste) prikborders menen op de stoel van de Webmaster te kunnen gaan zitten maar die is dacht al bezet !!.

Kom op mensen laten we het leuk houden en AL onze ERVARINGEN delen zoals dat in het verleden werd gedaan.

En de volgende keer als er weer een parkpas wordt aangeboden ,dan weer op een fatsoenlijke manier duidelijk uitleggen dat dit niet de juiste manier is.keer op keer

Naar mijn mening bereik je meer met duidelijk uitleggen dan met afzeiken

Groet Bert/Lelystad

• jaap

Ik ben het eens met wat Bert uit Lelystad schrijft, laat iedereen die iets positiefs of negatiefs te melden heeft dit moet doen.

• Maria

Bij geen enkel verhuurbedrijf ben je een vakantie dag bezig omje eigen rotsooi te poetsen, pl.m 1,5 uur van binnen en buiten en de zaak is perfect.

Elke camper kun je van te voren op de website bekijken.

Het bericht van Jessica is een informatief item, prima toch (*-*)

• Sandra

Bert en Jaap, ik ben het met jullie eens.

Ik heb zelf mijn Canada-reis nog in het vooruitzicht en ik heb dankzij dit forum veel interessante informatie verkregen. Ik ben blij dat er mensen zijn, die - al was het voor de honderdste keer dat ze een bepaalde vraag zien voorbij komen - hun positieve bijdrage willen leveren om mij en anderen op weg te helpen. Ik word erg blij van mensen als John en Ann en Cor en Toon en Angel en ….. (sorry, ik vergeet er vast nog een hoop op te noemen, maar ik bedoel mogelijk ook jou), die vanwege hun enthousiasme over het land onvermoeibaar anderen proberen te helpen met het geven van adviezen. En ik word ook blij van mensen die minder Canada-ervaring hebben, maar die toch bereid zijn om hun ervaringen met anderen te delen.

Dankzij de beantwoording van mijn vragen en dankzij de informatie die door de vragen en opmerkingen van anderen beschikbaar waren heb ik me kunnen oriënteren op mijn vakantie. Ik kan me dan ook zeker voorstellen, dat er mensen zijn die de opmerking van Jessica zeker zullen meenemen in hun afwegingen om al dan niet voor een bepaalde camperverhuurder te kiezen. Ik denk, dat het topic niet bedoeld was om een discussie aan te wakkeren over welke camper(verhuurder) het beste is, maar gewoon: om mensen een bruikbare tip mee te geven.

Ik vind het jammer, dat de sfeer de laatste weken (of is dat enkel mijn indruk) minder positief is als in de periode ervoor.

Groet, Sandra