Fraserway

• v. Lunteren

It's probably just a case of the Summer Blues.

• Maria

Sandra , alle info,s moet jezelf op hun merites beoordelen en eventuele bruikbare eruit lichten, via dit forum en meer de pm erna ,zijn er waardevol gebleken .

wat is sfeer, op dit forum gaat alles bijzonder netjes

• A B

Onderwerpen zullen regelmatig herhaald worden.

Voor veel mensen gesneden koek en misschien saai,

maar bedenk wel, dat er ook veel nieuwe “prikborders” zijn die nog geen enkele info hebben en dit zo via het prikbord te weten willen komen.

En al wordt iets honderd keer gevraagd en herhaald………….. so what!!

Het is juist leuk om er over te praten en info uit te wisselen. Daarvoor is het prikbord.

Er zal in de toekomst nog menig keer hetzelfde voorbij.

Ik heb er geen last van en als ik info kan geven zal ik het zeker doen.

Dus voor al die mensen die zich er aan storen,…………………

sla het onderwerp dan gewoon over en laat de persoon in kwestie in zijn/haar waarde. Geef gewoon een serieus antwoord op een serieuze vraag.

En Fraserway, Cruise Canada, of wat dan ook voor organisatie,…..

het is maar net waar je je zelf prettig bij voelt.

Ik vind het heerlijk om de verschillende ervaringen en tips van diverse camper bedrijven te lezen. Dus laat die info maar komen hoor !!!! Niets mis mee.

Groetjes van Agnes

• Annemiek

Hoi Jessica,

Afgelopen jaar huurde mijn man en schoonvader ook een camper bij Fraserway.

ook zij vonden het raam aan de zijkanten erg klein,en aan de achterzijde was zelfs helemaal geen achterraam (ook geen achteruit rijpieper of hoe dat ook heet)

Zij waren met twee personen,en hadden geen last van het raamprobleem(wel van meerdere technische mankementen van de camper),maar mijn man zei inderdaad bij terugkomst dat het voor ons (gezin met 4 personen)niet ideaal was geweest.Degene achterin willen ook wat zien. Het jaar ervoor(2006)hebben we als gezin een camper gehuurd bij Cruise Canada (c30). Die had grote ramen,ook de achterkant,waardoor iedereeen goed zicht had. We zijn nu bezig met onze reis voor 2009,maar willen dan ook een camper bij Cruise Canada vanwege o.a die redenen. Overigens zegt het wassen van de camper in zijn geheel mij niks.

Beiden keren (bij Fraserway en Cruise Canada) hoefde we de camper alleen binnen netjes achter te laten,wat ik vrij logish vind.

Gelukkig kun je wel terug kijken op een mooie vakantie,en wie weet ga je ooit nog eens terug!

Groetjes Annemiek

• danielle

wij hebben ons ook georienteerd op het huren van een camper, maar dat volledig schoonmaken zowel binnen als buiten heeft ons weerhouden, dat zagen we niet echt zitten. Vorig jaar zijn we met een tent gegaan, maar hebben toen wel diverse campers gezien die door de huurders zowel binnen als buiten schoongemaakt werden. Er was zelfs ergens een speciale wasstraat voor campers op een camping en daar werd druk gebruik van gemaakt hoor.

Maar als ik de verhalen zo lees, dan kun je nu kiezen bij de diverse verhuurmaatschappijen voor het laten schonmaken of voor het zelf schoonmaken. Nou dan zou ik er denk ik voor kiezen om het te laten doen.

• Petra68

Wij hadden vorig jaar wederom een camper van fraserway en tja ze leveren goed spul en je persoonlijke dingen en keuken spul is gewoon compleet (ax en stoelen incl zelfs waslijn met knijpers) dus tja a.s. september gaan neuzen voor 2009 en het word zowiezo een TC10 omdat die erg goed bevallen is. Het schoonmaken deed ik nadat ik naar clearwater lake gereden was toen het flink geregent had en ook regende dus tja modder en dat heb ik wel even gespoeld toen we op de camping waren hij was echt goor. Maar verder binnen gebruiken wij de douche niet alleen wc die ik bij houd onderweg en voor de rest gewoon even stoffen en vegen plus een doek door het gang pad deur dicht en inleveren . De cabine was ook nog netjes want meestal deden we schoenen uit als die vies waren en mikten die op een matje en die klopte ik uit klaar.

• Canadian Moose

danielle schreef:

>

> Er was zelfs ergens een speciale wasstraat voor campers op een camping en

> daar werd druk gebruik van gemaakt hoor.

>

Die zijn geweldig, je camper wordt er helemaal schoon van en de kinderen vinden het een ware belevenis. Gelukkig is de schoonmaak de laatste dag, als het aan de kinderen ligt dan zouden we iedere dag een camper-wasstraat inrijden.

Dus de tip van de dag: ga met je camper naar een wasstraat en je krijgt meteen de nominatie voor beste-ouders-ter-wereld :-)

• Maria

Schoonmaken kost je 1,5 uur van je tijd, ik geef geen vervuilde camper terug aan het verhuurbedrijf, spullen die ik uitleen ontvang ik ook graag schoon terug :)

• Maria

Canadian Moose schreef:

>

>

> Dus de tip van de dag: ga met je camper naar een wasstraat en

> je krijgt meteen de nominatie voor beste-ouders-ter-wereld :-)

Moose is een vrijgezel ?

• Canadian Moose

Integendeel, vraag me ook af waarom je het vraagt, volg je ff niet meer.

Maar………… blijkbaar heb ik van jou de nominatie ontvangen om voorlopig als het pispaaltje van het prikbord door te gaan……….. ga gerust je gang hoor, ik ben een gewillig slachtoffer.