afscheid

• karin

Ik zou Kaka ook graag een hart onder de riem steken. Ik reageer misschien niet vaak, maar ik lees ALLES! En dat met veel plezier.

Maar ook op andere internet fora zijn er altijd mensen die geen omgangsvormen hebben. Het is moeilijk om je hier tegen te weren. Maar ik hoop dat je met de openlijke steun die wij je graag betuigen toch gesteund weet.

'het ligt niet aan jou!! Maar als het energie gaat kosten is het het niet waard. Hopelijk haal je misschien wel plezier uit het ‘op de achtergrond meelezen’ wat ik zelf doe. Een heerlijke afleiding en minder kwetsbaar.

Karin

• bert

beste kaka,

bijzonder triest wat je schrijft over je zoontje en ik hoop van ganze harte dat alles zeer spoedig zal verbeteren.

wat is het toch ongelovelijk zonde dat positieve inbrengers op dit forum zo grof worden bejegend door een paar mensen ,die al dan niet in canada wonen,

en wat is het resultaat ??? de spoeling positieve inbrengers wordt steeds dunner .

Nu is kaka aan de beurt , wanneer wordt de aanval ingezet op Ann B? Cor? Berry? John??Pieter??

Ik vind het ronduit triest en hoop van ganze harte dat Kaka gauw weer de gelegenheid krijgt haar waardevolle adviezen met ons wil delen

Kaka kop op en blijf ons van je adviezen voorzien

bert/lelystad

• Marcel

Hoi Kaka,

Vanuit Calgary wil ik je sterkte toewensen met je zoontje.

Inderdaad zijn er op dit forum een aantal mensen die helaas ‘verkeerd’ bezig zijn; ik moet me soms erg inhouden om niet op die berichten in te gaan …. maar ik wil ze niet de voldoening geven om nodeloze discussies te voeren.

Zoals als enkele forumgangers al hebben vermeld … hopelijk kom je in de naaste toekomst weer terug op dit forum.

En mocht je in de toekomst ooit in de gelegenheid zijn om Calgary te bezoeken, moeten we zeker een afspraak maken voor koffie (bij Tim Hortons!).

Nogmaals succes toegewenst

Marcel

Calgary

• noortje

Lieve Kaka

Laat je svp niet gek maken en blijf door gaan voor ons, die jouw respecteren.

Ik weet hoeveel je aan dit prikbord op momenten dat het thuis niet goed gaat

hebt.

Ik ervaar dit zelf ommdat ik vorig jaar mijn dochter van 31 heb verloren

Mijn man heeft kanker en ik heb vandaag mijn moeder begraven

dus blijf berichten en foto.s sturen

Groetjes Noortje

• Annemiek

Hoi Kaka,

Net als de andere voor me,wil ik je natuurlijk eerst heel veel sterkte wensen met je zoontje!

Verder vind ik het jammer dat er mensen zijn op dit forum die niet nadenken bij sommig commentaar,en daar dus echt mensen mee kwetsen. (zoals nu bij Kaka)

Ik hoop dat zij voortaan nog even nadenken voor ze hun commentaar op het forum gooien,en bovenal hoop ik jouw Kaka weer terug te “zien” in de toekomst op het forum. Ik hoop dat je thuis toch door kunt gaan met je webside over Oost canada.

Mischien voor jouw fijn als afleiding,en voor ons als forumbezoekers zeker een aanwinst,daar de meeste toch naar West-Canada gaan.

Nogmaals heel veel sucses thuis,en hopelijk tot kijk op het forum.

Groetjes Annemiek

• willem

beste kaka

ten eerste heel veel sterkte in deze loodzware tijden.

ten tweede hoop ik dat je weer gauw de behoefte voelt om ons van veel informatie te voorzien over ons geliefde canada(er zijn er veel die je hiervoor zeer dankbaar zijn)en dan zeker over mijn grote passie oost canada.

voor velen is deze site een uitlaat klep voor een hele grote liefde en een sterk saamhoorigheids gevoel.

wij denken aan jou en je familie

willem

• margret

Hallo Kaka,

Allereerst heel veel sterke met je zoon.

Wat jammer om te lezen dat je niet meer op dit forum wilt zijn.

Het is helaas zo dat in al die jaren dat ik op dit forum zit, er altijd mensen zijn geweest die echt lopen te zieken.

Ik heb geen idee waarom mensen dit doen, maar hoop van harte dat al deze reacties op je bericht je goed doen.

Nogmaals veel sterkte, groet margret

• Marlies

Hallo Marcel uit Calgary en alle anderen en in het bijzonder Kaka, hier Nico uit Regina = de prairie

@ Kaka: heel veel sterkte met je zoontje!

ik sluit me volledig aan bij van Lunteren's en Marcel's berichtje, wij hebben NL verlaten om de intolerantie en de onverdraagzaamheid in NL, je moest op je tenen lopen met de hoop niemand tegen de schenen te schoppen. Dit forum geeft heel veel mensen interessante info en de mogelijkheid om vragen te stellen en is bovendien een mogelijkheid om ff af te schakelen van de hectiek en/of sleur. Ik betreur Kaka's beslissing, maar begrijp het volledig. Niemand wil beledigd of te kakken gezet worden, IEDEREEN moet met respect behandeld worden, ook al vraagt iemand weer die vraag die al zo vaak gevraagd is of zelfs de mensen die een parkpas aanbieden. Vertel ze op een NORMALE manier hoe de vork in de steel zit en laat het daarbij!!

Ik weet niet hoe groot de invloed van de webmaster is, maar is het niet mogelijk om de “zieke” appels te verwijderen, zo kan het echt niet, mensen die zoveel bijdragen aan dit forum LOPEN WEG???!!!

my 2 cents…..

*nog steeds kippenvel om Kaka's bericht en de hartelijke antwoorden, zo kan het ook als de rotte appels er NIET zijn!!*

• eric

Tja , Kaka ,

ik herken hier veel in ; ook ik ben het laatste jaar nagenoeg gestopt met reageren vanwege veel horkerige antwoorden.Lees nog steeds alles , maar vind het de moeite niet meer waard om me in discussie's te mengen ; het gaat vaak over persoonlijk gelijk ipv over het uitwisselen van ideeen en gedachten.En de nieuweling op dit forum is helaas de dupe met z'n vraag en komt niet meer terug. Maar het is de tendens , ook op andere prikborden zie je dit gebeuren.

Daarom is het zo jammer dat je dit besluit neemt ; alleen door zelf consequent op een normale manier te reageren blijft een prikbord nog een beetje leesbaar en informatief.Zal wel betekenen dat je waarschijnlijk steeds minder gaat reageren ( zo ging het in ieder geval bij mij ). Humor in een prikbord is altijd goed , maar je moet er geen mensen mee beschadigen.

Het ga je goed , en veel sterkte toegewenst ,

Eric

• an

hallo Kaka

Heel veel sterkte met je zoontje !!

Ik hoop dat tegen de tijd je er weer aan toe bent de Oost Canada sight gaat maken. Ikzelf zou dit heel waardevol vinden.

Daar is veel behoefte aan of b.v. een mooie route van Oost naar West Canada.

Tot dan..groet @n.