Hallo Marcel uit Calgary en alle anderen en in het bijzonder Kaka, hier Nico uit Regina = de prairie
@ Kaka: heel veel sterkte met je zoontje!
ik sluit me volledig aan bij van Lunteren's en Marcel's berichtje, wij hebben NL verlaten om de intolerantie en de onverdraagzaamheid in NL, je moest op je tenen lopen met de hoop niemand tegen de schenen te schoppen. Dit forum geeft heel veel mensen interessante info en de mogelijkheid om vragen te stellen en is bovendien een mogelijkheid om ff af te schakelen van de hectiek en/of sleur. Ik betreur Kaka's beslissing, maar begrijp het volledig. Niemand wil beledigd of te kakken gezet worden, IEDEREEN moet met respect behandeld worden, ook al vraagt iemand weer die vraag die al zo vaak gevraagd is of zelfs de mensen die een parkpas aanbieden. Vertel ze op een NORMALE manier hoe de vork in de steel zit en laat het daarbij!!
Ik weet niet hoe groot de invloed van de webmaster is, maar is het niet mogelijk om de “zieke” appels te verwijderen, zo kan het echt niet, mensen die zoveel bijdragen aan dit forum LOPEN WEG???!!!
my 2 cents…..
*nog steeds kippenvel om Kaka's bericht en de hartelijke antwoorden, zo kan het ook als de rotte appels er NIET zijn!!*