even rust!

• Annemiek

Bedankt voor je prachtige foto,s,en mooie woorden!

Groetjes Annemiek

• karin

Mag ik vragen waar de ‘berenfoto’ gemaakt is?

Ik wil namelijk heel graag (ooit) in mijn leven een vissende grizzly zien.

sept/okt schijnt volgens mensen de beste tijd te zijn.

maar over locaties??? daar kom ik nog niet goed uit.

Tot die tijd kan ik het heel goed doen met jouw geweldig foto's

Karin

• v. Lunteren

Ik kan het mis hebben natuurrlijk, maar volgens mij herken ik het als McNeill Falls in Alaska.

• Ada

Daar proost ik op Berry, bedankt weer voor de schitterende plaatjes.

Groetjes, Ada

• John

Hoi Karin,

je hoeft overigens niet helemaal naar Alaska af te reizen om ‘vissende’ beren te zien.

Knight Inlet (vanuit Telegraph Cove), Bute Inlet vanuit Campbell River en Toba Inlet (vanuit Campbell River / Powell River) bieden ook de kans op het zien van dit soort beelden (al ligt een echte natuurfotograaf natuurlijk dagen te wachten op 1 perfecte foto ……). Neemt niet weg dat Berry weer geweldige (beren)foto's heeft geplaatst.

September / oktober is hiervoor op bovengenoemde locaties een goede tijd.

Bij ons loopt de jaarlijkse zalm-run tot in november en zien we nagenoeg dagelijks zwarte beren.

Groet,

John

• noortje

Berry hartelijk bedankt voor deze mooie foto.s en woorden

laten wij MET ELKAAR vol respect genieten van al het moois dat iedereen

heeft van en over Canada. Dat katten tegen elkaar mag ons mensen die alle-

maal hetzelfde virus hebben niet uit elkaar drijven.

Dan kunnen we de ;rotte appels; zelf verwijderen en samen een front vormen

Groetjes en veel liefs voor idereen Noortje

• Ada

Hallo Noortje,

Ik heb jouw berichtje gisteren natuurlijk ook gelezen en zo tussen neus en lippen, zonder dramatisch te doen, vertel jij even een heleboel narigheid. Je legt er niet de nadruk op terwijl het niet niks is wat je vertelde. Ik wil je dan ook laten weten dat ik ook met jou meeleef en je heel veel sterkte wens. En ja, laten we gewoon samen genieten van hetzelfde virus dat Canada heet.

Groetjes, Ada

• Maria

Dan kunnen we de ;rotte appels; zelf verwijderen en samen een front vormen::::: citaat van ene anonieme Noortje over anonieme prikkers

• noortje

Dank je Ada

Groetjes van noortje Door het lezen van dit prikbord voel ik de warmte van jullie

allemaal door de liefde voor een land CANADA

• Berry

Hoi Mr.van Lunteren.

De foto van de beren was in het Tatshenshini-Alsek Provincial park bij Atlin in the Yukon bij de Alsek Rivier.

Groeten,

Berry