even rust!

• Berry

Wat dacht je van een heerlijk glaasje Icewijn,ik heb hem al koud gezet voor je.

Groeten thuis!

Berry

• Maria

Berry is de moderator ??

• v. Lunteren

Atlin! hebben we 7 jaar geleden toch de verkeerde keus gemaakt. We hadden net een wandeling gemaakt door dat merkwaardige natuurfenomeen, de Carcross Desert en stonden in dubio wat te doen. We waren bijna aan het eind van een 5 weken durende reis en hadden eigenlijk geen zin meer om te rijden en besloten toen dat Atlin ons te ver was en zijn rechtstreeks naar onze eindbestemming Whitehorse gereden en hebben daar in de omgeving nog twee dagen doorgebracht, voordat we naar Vancouver terugvlogen. Het Tatshenshini-Alsek Park vonden we trouwens wel één van de mooiste plekjes waar we ooit zijn geweest.

• Berry

Ik zou zeggen,een nieuwe keus voor de volgende keer! Elke keer als we naar Canada gaan komt er ook geen einde aan! Nee,dat snap ik volkomen als je 5 weken onderweg bent(Ik ken het) dan zijn de knollen wel even op!

Berry

• Berry

Nee hoor,ik ben net zoals jou,en iedereen ,een gezellige forumganger,die graag met iedereen over Canada babbelt.

Groetjes,

Berry

• Cor

Het was iets met ham dus het was geen imker maar een slager denk ik.

Cor

• Maria

Berry schreef:

>

> Nee hoor,ik ben net zoals jou,en iedereen ,een gezellige

> forumganger,die graag met iedereen over Canada babbelt.

>

> Groetjes,

>

> Berry

babbelen en oha met of zonder foto,s ? Succes in Canada

• karin

Dank voor de info!!

Nu ik in calgary woon, hoop ik dat het makkelijker gaat worden om af en toe er tussenuit te knijpen en op de juiste tijd op de juiste plaats te zijn.

Dank, karin