Nog een afscheid...

• eric

He Brenda ,

jij ook al ? Na al die jaren ? Zonde hoor….

Ik denk dat je al die kritiek niet al te hard moet aantrekken ; de soep wordt enz.enz…

Blijf gewoon lekkker jezelf , ook op dit prikbord. Tot de volgende reaktie ,

Groet ,

Eric

• an

hallo Brenda

ik wil je laten weten dat ik veel gehad heb aan je tips over / van de Kootenays.

persoonlijk vind ik het jammer als Canadagangers NA mij deze tips niet meer van jou zouden krijgen.

is het misschien een idee om over de Kootenays ook een uitgebreide sight te maken á la Ann B?

misschien dat Canadagangers de eerste keer dat ze in West Canada zijn dit gedeelte niet zo uitgebreid bezoeken,maar zeker een tweede Canadabezoek is daar denk ik wel belangstelling voor.

groetjes @n.

• eindelijk

Eindelijk, een prikker minder, succes in BC, hoop dat je mentaliteit daar aanslaat.

Misschien had Zuid Frankrijk meer iets voor je geweest? En dan met de GPS!

• Maria

eindelijk schreef:

>

> Eindelijk, een prikker minder, succes in BC, hoop dat je

> mentaliteit daar aanslaat.

> Misschien had Zuid Frankrijk meer iets voor je geweest? En

> dan met de GPS!

ook dit bericht zegt genoeg over de verzender :) (*_*)

• elsbeth weert

Tja, wie zou die “eindelijk” zijn? Iemand die zich opeens achter een tijdelijk pseudoniem verschuilt. Zo te horen kent hij/zij Brenda erg goed, dus het lijkt me geen nieuwkomer (of heb ik wat gemist?). Erg flauw in ieder geval.

• eindelijk

Of over de ontvanger( Brenda), lees eens even de items terug van Miss Brenda, zegt genoeg.

• elsbeth weert

Beste “eindelijk”, heb je altijd onder deze naam gepost, of heb je voor even een schuilnaam aangenomen? Gewoon nieuwsgierigheid.

• eindelijk

schuilnaam

• elsbeth weert

Laf!

• v. Lunteren

Nee, eindelijk.